Hejsan jag har en Daniel Tjärnqvist klubba ifrån Nhl lockouten ifrån 04-05. jag fick den personligen av honom. Det står hans namn på den, Han signerade den även. Det är en Easton klubba.
Budgivning, den som lägger högst bud på den får mitt kontonummer att betala in på och sedan så skickar jag klubban till den med högst bud. Eller postförskott!
Skicka eran mejl så kan ni få bilder på klubban.
Daniel Tjärnqvist klubba ifrån nhl lockouten 04-05
Re: Daniel Tjärnqvist klubba ifrån nhl lockouten 04-05
Har vi inte en köp/sälj tråd?
100kr, jag står för frakten.
Vore det inte rimligt att nämna en deadline för budgivningen?
Låter inte tryggt om du frågar mig
Inkluderar du ditt telefonnummer, adress och datum i bilden med klubban så har du mina pengar

Inkluderar du ditt telefonnummer, adress och datum i bilden med klubban så har du mina pengar

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Du ger mig 100 spänn och klubban (du står naturligtvis för frakten) så jagar jag Hardy runt Hovets katakomber vid nästa hemmaförlust med praktuselt spel. Deal?
101kr. Du står för frakten och skickar med Daniel Tjärnqvist "på köpet".
Skämt åsido. Skriv vad du vill sälja, vad du vill ha för det du vill sälja och se om någon nappar. Du måste förstå att detta är ett högst osäkert sätt att sälja/köpa saker på. Jag föreslår att du lägger ut klubban på Tradera och sedan länkar du till den här, i KÖP & SÄLJ-TRÅDEN
/M
Skämt åsido. Skriv vad du vill sälja, vad du vill ha för det du vill sälja och se om någon nappar. Du måste förstå att detta är ett högst osäkert sätt att sälja/köpa saker på. Jag föreslår att du lägger ut klubban på Tradera och sedan länkar du till den här, i KÖP & SÄLJ-TRÅDEN
/M
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.