Svår, svår, svår match ikväll.. men det kan också bli lätt, lätt, lätt match ikväll, bara om Färjestad spelarna överskattar Djurgården, som dom hitills har gjort mot alla lag. Tippar ett DIF-seger med 5-3 och "vår sämsta back" Liwing gör sista målet i tom kasse.
Målskyttar:
Bremberg, 2
Dragan, 1
Liwing, 1
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Jordan skrev:Svår, svår, svår match ikväll.. men det kan också bli lätt, lätt, lätt match ikväll, bara om Färjestad spelarna överskattar Djurgården, som dom hitills har gjort mot alla lag. Tippar ett DIF-seger med 5-3 och "vår sämsta back" Liwing gör sista målet i tom kasse.
Jordan skrev:Svår, svår, svår match ikväll.. men det kan också bli lätt, lätt, lätt match ikväll, bara om Färjestad spelarna överskattar Djurgården, som dom hitills har gjort mot alla lag. Tippar ett DIF-seger med 5-3 och "vår sämsta back" Liwing gör sista målet i tom kasse.
Målskyttar:
Bremberg, 2
Dragan, 1
Liwing, 1
Målskyttar tror ja blir:
Linkan 4
Falken 3
Fler egna åsikter, jag trodde du väntade till jojje skrev inlägg satt du kan haka på honom..
Jag är tyvärr inte så säker på att Djurgården vinner den här gången, skulle chansa på att Färjestad vinner med 2-4. Men jag hoppas på att vi vinner och om vi vinner blir det nog med udda målet, skulle tippa 3-2 isf...