MODO - Djurgårdens IF, 29/10 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: MODO - Djurgårdens IF, 29/10 2011

Inlägg av Mäklaren »

:lol:

Janne uppför Bajen-backen. Hej å hå, kanna på! Janne J gul-röd-blå!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Haha den ska jag också använda så fort vi värvar någon Almtorp/Carlsson igen. Räcker med det bara

"Suck...."
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

:wink:

Var faktiskt i trakterna (efter just ett psyyykelpass) när den där bilden på JJ togs, paparazziade lite bilder på Brodin & Zibanejad själv bland annat. Hade jag sett Sillen så hade jag frågat om han verkligen hade tid att slita sig från Stureplan.
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Edin skrev:Att elitidrottare krökar precis som oss andra dödliga är väl ingen nyhet?

Några som alltid verkar konstant bakfulla är dock de trötta sengångare till moderatorer vi har på det här forumet som tar hela livet på sig att starta nya matchtrådar.
haha dagens garv klart :lol:
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Hawk skrev:
Metal Machine skrev:Fyfan vad besviken jag är.... hade verkligen velat ha en seger i går. Men aja, hoppas att det går bättre nästa match.
Jaså blev det ingen seger igår? Nåt jag missade? Trodde vi vann matchen när Mackan nätade 10 sek kvar av övertidsperioden..
Jag syftar givetvis på den enda matchen av dignitet som utspelade sig i helgen, nämligen den mellan Roma och Milan. DIF struntar jag för tillfället i och lördagsmatchen var precis lika osexig och tråkig som man hade kunnat förvänta sig på förhand.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Metal Machine skrev:
Hawk skrev:
Metal Machine skrev:Fyfan vad besviken jag är.... hade verkligen velat ha en seger i går. Men aja, hoppas att det går bättre nästa match.
Jaså blev det ingen seger igår? Nåt jag missade? Trodde vi vann matchen när Mackan nätade 10 sek kvar av övertidsperioden..
Jag syftar givetvis på den enda matchen av dignitet som utspelade sig i helgen, nämligen den mellan Roma och Milan. DIF struntar jag för tillfället i och lördagsmatchen var precis lika osexig och tråkig som man hade kunnat förvänta sig på förhand.
Finner inga ord, ärligt talat...
DIF!
Skriv svar