Jag säger personligen varken bu eller bä men jag vet att många hockeyintresserade människor i landet är fullständigt övertygade om att anledningen till att Brembergs karriär gått i stöpet är att han dricker för mycket. Tänker inte sprida vidare alla rykten jag hört, främst ifrån HV-supportrar, men låt oss konstatera att de existerar. Det finns en allmän, publik föreställning om att han krökar, hårt. Det grova rattfylleri han faktiskt dömts för tidigare är såklart en black om foten i det sammanhanget.
Är det här den egentliga anledningen till att Djurgår'n ger honom kalla handen nu? För visst får man en känsla av att det finns en elefant i rummet som ingen låtsas om? Varför skulle vi annars neka en kreativ spelare med Djurgårdshjärta ett tryout-kontrakt i en stund då vi så väl behöver någon som honom?
Har Fredrik Bremberg alkoholproblem?
Re: Har Fredrik Bremberg alkoholproblem?
Har också varit inne på det där, har dock svårt att se att hans ständiga toppresultat på fystesterna skulle vara möjliga om han hade alkoholproblem. Men han kanske dricker mer än "lovligt" för en elitidrottsman vad nu det kan innebära?
Re: Har Fredrik Bremberg alkoholproblem?
Nu är de väl så att Conny inte har några problem längre med tanke på att han spelar i Örebro än
Sen var han ju även grym när han hade dessa problem
Sen var han ju även grym när han hade dessa problem
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.