Vi är världsmästare på att hitta på anledningar till att inte gå på hockey, så mycket jävla skitsnack, vissa säger fortfarande att det är för dyrt, dags att vakna va???
Snart är fotbollen slut ( spelar väl ingenroll då det är 7500 på matcherna ), varför inte gå på hockey i vinter, kostar det 100 kr, är det för dyrt?? Jävla skämt.. Tänker ni på slutspelet? Ja, ni kommer inte då heller, + att då kostar det ändå mer....
Ta era märkes kläder och besök globen lite mer...
trött....
- Remy Lebeau
Re: trött....
Uh, vad snackar du om? Det är ingen här som sagt något om priserna. Hur skulle man kunna klaga när familjer och studenter kan gå för 100kr?Caveman skrev:Vi är världsmästare på att hitta på anledningar till att inte gå på hockey, så mycket jävla skitsnack, vissa säger fortfarande att det är för dyrt, dags att vakna va???
Snart är fotbollen slut ( spelar väl ingenroll då det är 7500 på matcherna ), varför inte gå på hockey i vinter, kostar det 100 kr, är det för dyrt?? Jävla skämt.. Tänker ni på slutspelet? Ja, ni kommer inte då heller, + att då kostar det ändå mer....
Ta era märkes kläder och besök globen lite mer...
Det som många däremot klagar på är antalet matcher. Att det kanske inte är sådär jätteskoj att se på en match mot Mora i omgång 39.
För mig personligen så går jag så ofta jag har tid, jag har tyvär inte tillräckligt med tid för att gå på alla matcher, även om jag vill. Många har ett socialt liv vid sidan av hockeyn, en del jobbar o.s.v. Jag har full förståelse för att folk emellanåt hoppar över en del matcher, man kan inte räkna med att det ska sitta 13850 i globen varje match, det är omöjligt, tyvär.
Att det handlar om pengar har jag aldrig hört talas om, vet inte ens vart du fick det ifrån.