Hahaha...Kentta skrev:"kempemario Mario Kempe
Domaren till Kyle under matchen idag: Fuck the shut up!"
Underbart!

Grym match idag, skönt att se att potentialen finns! Mackan/Ottosson/Åberg gick ju riktigt bra.
Hahaha...Kentta skrev:"kempemario Mario Kempe
Domaren till Kyle under matchen idag: Fuck the shut up!"
Underbart!
Problemet var inte domarnas nivå, utan att de tydligen hade sagt något i stil med "Håll tyst, om ni vrålar hela tiden om utvisningar kommer vi inte döma några till er fördel" vilket naturligtvis låter helkorkat.diffarn1 skrev:Blev riktigt förvånad då Särkijärvi var så förtvivlad över domarnas insats så att han var gråtfärdig efter matchen. Inte ofta tränarna gnäller öppet om det och jag kunde faktiskt inte se hur han kunde vara så besviken. Jag tycker att deras utvisningar var ganska rättvisa...
Alla som hållt på med någon lagidrott vet att de är så de flesta domare fungerar. Ju mer du gnäller desto mindre får du med dig. Sen är det förvisso märkligt att han säger det rakt ut så till Säcken.-daniel- skrev:
Problemet var inte domarnas nivå, utan att de tydligen hade sagt något i stil med "Håll tyst, om ni vrålar hela tiden om utvisningar kommer vi inte döma några till er fördel" vilket naturligtvis låter helkorkat.
Bingo!Henkos skrev:Alla som hållt på med någon lagidrott vet att de är så de flesta domare fungerar. Ju mer du gnäller desto mindre får du med dig. Sen är det förvisso märkligt att han säger det rakt ut så till Säcken.-daniel- skrev:
Problemet var inte domarnas nivå, utan att de tydligen hade sagt något i stil med "Håll tyst, om ni vrålar hela tiden om utvisningar kommer vi inte döma några till er fördel" vilket naturligtvis låter helkorkat.
Tjurmopp.Henkos skrev:Härligt, där fick du posta din signaturbild återigen. Lite svårt att se syftet med den, gör ju bara att trådarna blir längre och rörigare.
Dagens i-landsproblem?Henkos skrev:Härligt, där fick du posta din signaturbild återigen. Lite svårt att se syftet med den, gör ju bara att trådarna blir längre och rörigare.
Ja tänka sig...Bäst-i-stan skrev:Att de ska vara så förbannat svårt att starta nya matchtrådar...
Oväntat att jag inte fick något bemötande på min kritik. ^^-daniel- skrev:Tjurmopp.Henkos skrev:Härligt, där fick du posta din signaturbild återigen. Lite svårt att se syftet med den, gör ju bara att trådarna blir längre och rörigare.
(titta, jag fick posta den återigen, helgen är räddad!)
Det kanske är så enkelt att jag tycker den är ett sagolikt & magnifikt mästerverk som inte ens den gamle räven Vincent Van Gogh hade skämts över. I all sin prakt speglar den livet som helhet. En grund till det stora äventyret som lurar runt hörnet. Ser man och betraktar bilden ur olika vinklar framkallas en härlig samstämmighet med universum som i sin tur ger en inre frid. Denna frid ger betraktaren styrka att fortsätta med alla vardagliga bestyr, samtidigt som en fråga tar form i tankens värld; "varför"? Varför finns vi? Vad gör vi här? Är det ens möjligt att existera i samklang i detta universum? Denna avbild är likt en epistel i mänskligheten ett avtryck för framtiden som är svår att sätta i perspektiv till livet själv.Henkos skrev:Oväntat att jag inte fick något bemötande på min kritik. ^^-daniel- skrev:Tjurmopp.Henkos skrev:Härligt, där fick du posta din signaturbild återigen. Lite svårt att se syftet med den, gör ju bara att trådarna blir längre och rörigare.
Men det klart inte lätt att rättfärdiga användandet.
I-landsproblem javisst, det brukar bli så i ett i-land.
Seså, lämna över haschpipan till farbror Magnutz nu. Seså, det blir bra!-daniel- skrev:Det kanske är så enkelt att jag tycker den är ett sagolikt & magnifikt mästerverk som inte ens den gamle räven Vincent Van Gogh hade skämts över. I all sin prakt speglar den livet som helhet. En grund till det stora äventyret som lurar runt hörnet. Ser man och betraktar bilden ur olika vinklar framkallas en härlig samstämmighet med universum som i sin tur ger en inre frid. Denna frid ger betraktaren styrka att fortsätta med alla vardagliga bestyr, samtidigt som en fråga tar form i tankens värld; "varför"? Varför finns vi? Vad gör vi här? Är det ens möjligt att existera i samklang i detta universum? Denna avbild är likt en epistel i mänskligheten ett avtryck för framtiden som är svår att sätta i perspektiv till livet själv.Henkos skrev:Oväntat att jag inte fick något bemötande på min kritik. ^^-daniel- skrev:Tjurmopp.Henkos skrev:Härligt, där fick du posta din signaturbild återigen. Lite svårt att se syftet med den, gör ju bara att trådarna blir längre och rörigare.
Men det klart inte lätt att rättfärdiga användandet.
I-landsproblem javisst, det brukar bli så i ett i-land.