Johan Garpenlöv

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
B.I.B.A

Re: Johan Garpenlöv

Inlägg av B.I.B.A »

AMMC skrev:
B.I.B.A skrev:
android skrev:
B.I.B.A skrev:Hade nog gärna sett Garpen som ersättare till Hardy.
Varför det? Baserat på en känsla?
Han har mycket hockey i sig och han är inte rädd för att säga till om något inte fungerar. Dessutom ska vi nog tacka honom mycket för att det inte blev kvalserien 08/09 då han mot slutet av säsongen gick in och och hjälpte till med att träna laget.
Det är ju mest plattityder det där. Har Hardy (eller för den delen Micke Johansson) inte mycket hockey i sig? Är Hardy rädd för att säga till?

Och vi ska "nog" tacka Garpen för 08/09...

Missförstå mig rätt, jag har inget illa att säga om Johan Garpenlöv. Men det är rätt uppenbart att du och andra skriver upp honom för att ni är missnöjda med nuvarande ledning. Inte för att ni har särskilt bra koll på vad Garpenlöv verkligen erbjuder.
Okej stryk ordet "nog". Vi ska tacka Garpen för mycket angående säsongen 08/09.

Givetvis har både Hardy och Micke mycket hockey i sig och ja, det sägs ju att Hardy inte ska vara rädd för att säga till när det behövs. Dock så har de inte visat ett smack av det sedan finalen 09/10 (lite överdrivet, men typ så).

Givetvis drar jag upp Garpen för att jag är missnöjd med nuvarande ledning, hade jag varit nöjd med den så hade jag inte spekulerat i andra alternativ. Garpenlöv är en som jag har förtroende för och jag tycker att han skulle vara ett intressant alternativ om Hardy nu får gå. Givetvis inte det enda alternativet, men ett som man borde kika på. Inte mer med det.
Avgå Jocke.
Skriv svar