Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
- Lee Harvey Oswald
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Som vanligt, klart sämst PP i ES (tempomässigt).
Händer inte mycket där..
Händer inte mycket där..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi snackar sömnpiller till match...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Håller med. Otroligt tråkig att titta på.Djurgårn skrev:Vi snackar sömnpiller till match...
Avskaffa tre mot tre.
-
Det går fruktansvärt långsamt. Jämför med NHL-matchen på Globen i går till exempel.Djurgårn skrev:Vi snackar sömnpiller till match...
Avgå DJ Yes!
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Våra tekningar (15-5 till Frölunda) är verkligen helt bedrövliga så här långt. T.ex. så har ju Ottosson på bara en säsong gått från att vara KUNG i tekningscirkeln till att knappt vinna en enda.
Uppryckning, tack.
Uppryckning, tack.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Åberg - Tim - Kempe
Känns som det roligaste under de första 20 minutrarna i alla fall.
Cehlin - Norman - Brodin
Inte mig emot heller.
Det är de "gamla gubbarna" som tyvärr inte gör vad man kan förvänta sig av dem.
Känns som det roligaste under de första 20 minutrarna i alla fall.
Cehlin - Norman - Brodin
Inte mig emot heller.
Det är de "gamla gubbarna" som tyvärr inte gör vad man kan förvänta sig av dem.
Som vanligt ett jävla gnäll här inne.
- Lee Harvey Oswald
Som det brukar bli när DIF är inblandat, halvsegt tempo, få målchanser.Mattias_87 skrev:Håller med. Otroligt tråkig att titta på.Djurgårn skrev:Vi snackar sömnpiller till match...
Verkar som vi lyckas dra med motståndarna i detta vårt helfestliga sirapstempo.
Men men, på bortais ska inte DIF stå för underhållningen.
Tror frölunda (precis som Saik visade) har mer att ge, gäller att vara med i starten av 2:a
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag gjorde misstaget att titta igenom NHL highlights innan matchen. Allting går helt plötsligt väldigt sakta. Liten rink, touch icing och domare som kommunicerar med publiken tack!
Snälla, gör inte den jämförelsen...Mindrocker skrev:Det går fruktansvärt långsamt. Jämför med NHL-matchen på Globen i går till exempel.Djurgårn skrev:Vi snackar sömnpiller till match...
Vi har ett lag som ser lite obalanserat ut åldersmässigt. Vi har rätt många 18-25åriga - och rätt många 30+. Det är stor temposkillnad på de olika spelarna. Boumedienne är så långsam att jag nog är snabbare. han borde inte spela offensivt alls. Tjärnqvist är inte snabb heller. Nilson är långsam.
I stort sett alla de unga är snabba på grillorna.
Annars tycker jag att det ser liiite mer varierat ut i PP. Fortfarande stabbigt ibland..
Tillägg: Jag gillar inte Boork. Han har en skittråkig hockeyattityd - vafan surrar han om?!
Ska man göra som Boork vill så får man inte tacklas. Gud jag blir lite illa till mods när han pratar. Han tycker att Kyles open ice var fel. Det tyckter han ävenn om han till sist tycker den är OK... Skillnaden på den och den Bertilsson delade ut är att Frölundakillen inte glodde ner i isen. hande han gjort det hade han också fått en regelrätt och fine tackling rätt i plytet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kul att Borken gnäller på Kyles klockrena tackling.
Född till sportchef.
Nu sitter dom jävla Canal + fi**orna och snackar om Kyles tackling som respektlös och som en blind side hit. För i helvette, se på damhockey era patetiska jävlar. Tacklingen är klockren, och det är inte en enda spelare på isen eller i båsen som ens överväger att klaga lite.
Rönnqvist är fan tragisk. En pinsam fjolla är vad han är.
Försök hålla könsorden borta. Visa att ni kan mer Svenska än så. //Mod.
Försök hålla könsorden borta. Visa att ni kan mer Svenska än så. //Mod.
- SirDIFalot
Kollar du ens? Rönnqvist tog med tacklingen för att han tyckte den var klockren. Boork däremot...Salas skrev:Nu sitter dom jävla Canal + fittorna och snackar om Kyles tackling som respektlös och som en blind side hit. För i helvette, se på damhockey era patetiska jävlar. Tacklingen är klockren, och det är inte en enda spelare på isen eller i båsen som ens överväger att klaga lite.
Expert.
Petter håller ju faktiskt på Kyle här. Ska du "yxhugga" ner nån är det Boorken. Han är inte rolig.Salas skrev:Nu sitter dom jävla Canal + fittorna och snackar om Kyles tackling som respektlös och som en blind side hit. För i helvette, se på damhockey era patetiska jävlar. Tacklingen är klockren, och det är inte en enda spelare på isen eller i båsen som ens överväger att klaga lite.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
+1SirDIFalot skrev:Kollar du ens? Rönnqvist tog med tacklingen för att han tyckte den var klockren. Boork däremot...Salas skrev:Nu sitter dom jävla Canal + fittorna och snackar om Kyles tackling som respektlös och som en blind side hit. För i helvette, se på damhockey era patetiska jävlar. Tacklingen är klockren, och det är inte en enda spelare på isen eller i båsen som ens överväger att klaga lite.