Ledsen!AMMC skrev:Svårt att kolla laguppställningen på swehockey eller hockeyligan? Det här är the interents...haak skrev:Missade "uppsnacket", är prinsen inte med? Har inte sett han än!
Timrå IK - Djurgårdens IF, 24/9 2011
Timrå IK - Djurgårdens IF, 24/9 2011
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 24/9 2011
Jag är med. Det här är fan inte okej. Prestera eller dra.Kentta skrev:Om det här spelet fortsätter i en match till så ska jag seriöst kräva tränarnas avgång.
Avgå Jocke.
-
- Säsongskort: Ja
Sex matcher i rad nu utan mål i förstaperioden. Bra jobbat!
Avgå DJ Yes!
Kan någon säga mig varför D. Tjärnqvist vägrar skjuta slagskott? Helt jävla ofattbart att han kan få lira powerplay. Dock så har vi ju inte några bättre alternativ... Fyfaan.
- Lee Harvey Oswald
PNY skrev:Tränar vi på någon spelform?Salas skrev:Vårt PP är verkligen uselt. Den spelformen lär vi inte träna i alla fall.
Vet inte, osäkert i dagsläget.
Målvaktsspelet är tveksamt, ändå minst dåligt hittills.
Anfallsspel och försvarsspel är mer svårbedömt eftersom det inte praktiserats ännu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Vågar man hoppas på en uppryckning till andra??
"Vi är inte riktigt med"
Har man hört den förut?
Har man hört den förut?
Det är hånfullt uselt att starta matcherna såhär slött och dåligt.
Att sen, som i torsdags, komma och tycka att man "räddade upp" matchen lite i slutet för att man snyggat till siffrorna lite är definitionen av brist på självinsikt och ett hån mot oss som kallar oss Djurgårdare.
Att sen, som i torsdags, komma och tycka att man "räddade upp" matchen lite i slutet för att man snyggat till siffrorna lite är definitionen av brist på självinsikt och ett hån mot oss som kallar oss Djurgårdare.
Count me in. Det såg ut såhär hela förra säsongen också. Det här är inte acceptabelt!B.I.B.A skrev:Jag är med. Det här är fan inte okej. Prestera eller dra.Kentta skrev:Om det här spelet fortsätter i en match till så ska jag seriöst kräva tränarnas avgång.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Djurgår'n, ja vi e sämst i stan...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Djurgår'n, ja vi e sämst i stan...
Edit: japp, värt dubbelt.
Edit: japp, värt dubbelt.
Senast redigerad av -daniel- den 2011-09-24 15:35:28, redigerad totalt 1 gånger.
Nu ser vi det positivt. Något som inte fungerar kan omöjligt bli sämre.BobTheBlob skrev:Vågar man hoppas på en uppryckning till andra??
Avgå Jocke.
Äsch, efter regn kommer solsken! 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Solskenet får väl bli när vi går upp till Elitserien igen efter att vi regnat ner i allsvenskan i år.Edin skrev:Äsch, efter regn kommer solsken!
Avgå Jocke.
Det ser precis lika orkeslöst och viljelöst ut som ifjol! Vi drar fulla hus hemma och det är ett jävla drag kring hockeyn men laget och tränarna är inte med på tåget!
Fortsätter det så här kommer folk att tröttna och DIF slarva bort allt det som vi byggt upp!
Fruktansvärt besviken på det här laget och den här starten på säsongen!
Jag håller faktiskt med om att det kanske är dags för Hardy att packa sina väskor. Det här håller inte.
Någon som kan gissa sig till Micke Johanssons kommentarer efter matchen?
Fortsätter det så här kommer folk att tröttna och DIF slarva bort allt det som vi byggt upp!
Fruktansvärt besviken på det här laget och den här starten på säsongen!
Jag håller faktiskt med om att det kanske är dags för Hardy att packa sina väskor. Det här håller inte.
Någon som kan gissa sig till Micke Johanssons kommentarer efter matchen?