Falk-tavlan är överlämnad.
Falk-tavlan är överlämnad.
Dåså forumbröder och systrar, är oljemålningen överlämnad till Nichlas Falk. Jag passade på att tala om för Nichlas vilken outstanding spelare han varit under så lång tid och tackade honom hjärtligt. En riktigt trevlig kille är han också. Hatten av Nichlas, hatten av!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Falk-tavlan är överlämnad.
Han såg ju lagom glad utMagnutz skrev:Dåså forumbröder och systrar, är oljemålningen överlämnad till Nichlas Falk. Jag passade på att tala om för Nichlas vilken outstanding spelare han varit under så lång tid och tackade honom hjärtligt. En riktigt trevlig kille är han också. Hatten av Nichlas, hatten av!

DIF!
Det var efter att jag berättat att jag ville ha betalt för tavlan.Daniel942 skrev:Han såg ju lagom glad utMagnutz skrev:Dåså forumbröder och systrar, är oljemålningen överlämnad till Nichlas Falk. Jag passade på att tala om för Nichlas vilken outstanding spelare han varit under så lång tid och tackade honom hjärtligt. En riktigt trevlig kille är han också. Hatten av Nichlas, hatten av!
- DIF_Soldier
- Daniel942
Hahaha!Magnutz skrev:Det var efter att jag berättat att jag ville ha betalt för tavlan.Daniel942 skrev:Han såg ju lagom glad utMagnutz skrev:Dåså forumbröder och systrar, är oljemålningen överlämnad till Nichlas Falk. Jag passade på att tala om för Nichlas vilken outstanding spelare han varit under så lång tid och tackade honom hjärtligt. En riktigt trevlig kille är han också. Hatten av Nichlas, hatten av!
DIF!
- -daniel-
Haha dagens första o sista garv.Magnutz skrev:Det var efter att jag berättat att jag ville ha betalt för tavlan.Daniel942 skrev:Han såg ju lagom glad utMagnutz skrev:Dåså forumbröder och systrar, är oljemålningen överlämnad till Nichlas Falk. Jag passade på att tala om för Nichlas vilken outstanding spelare han varit under så lång tid och tackade honom hjärtligt. En riktigt trevlig kille är han också. Hatten av Nichlas, hatten av!
Snyggt gjort med tavlan Magnutz, cred till dig.
Snyggt Magnus!
(Btw så leder jag skäggmässigt)
(Btw så leder jag skäggmässigt)
-Daniel- 
Henkos: Lägg upp foto så jag får se! Vi kommer att ha en slutspelsskägg-tävling denna säsong också.

Henkos: Lägg upp foto så jag får se! Vi kommer att ha en slutspelsskägg-tävling denna säsong också.

Hehe givetvis ska vi ha det! Hoppas lite fler hakar på i år. Men det är långt tills vi är klara för slutspel. Kort kommer först när slutspelet börjat 

-
Jag hakar på den dagen jag har en ordentlig skäggväxt. Heaty har för bövelen mer skägg än vad jag har och då är han 6 år yngre. Jävla snorvalp...
Haha! 16 år, han är 16 år!Metal Machine skrev:Jag hakar på den dagen jag har en ordentlig skäggväxt. Heaty har för bövelen mer skägg än vad jag har och då är han 6 år yngre. Jävla snorvalp...
OnT: Väldigt snyggt Magnus! Hoppas ni filmade alltihopa också

Bara stillbilder tyvärr. Vi hade kamerabatterierna på laddning i periodpaus.Heaty skrev:Haha! 16 år, han är 16 år!Metal Machine skrev:Jag hakar på den dagen jag har en ordentlig skäggväxt. Heaty har för bövelen mer skägg än vad jag har och då är han 6 år yngre. Jävla snorvalp...
OnT: Väldigt snyggt Magnus! Hoppas ni filmade alltihopa också

- starvin_marwin
Riktigt bra Jobbat Magnus!Magnutz skrev:Dåså forumbröder och systrar, är oljemålningen överlämnad till Nichlas Falk. Jag passade på att tala om för Nichlas vilken outstanding spelare han varit under så lång tid och tackade honom hjärtligt. En riktigt trevlig kille är han också. Hatten av Nichlas, hatten av!
Det verkade vara en väldigt tillfreds Nichlas Falk som var på Hovet denna kväll. Han fick ju göra det som man önskar alla människor: Nichlas fick avsluta sin spelar-karriär på egna villkor. Ett värdigt slut jag önskar alla goda människor!starvin_marwin skrev:Riktigt bra Jobbat Magnus!Magnutz skrev:Dåså forumbröder och systrar, är oljemålningen överlämnad till Nichlas Falk. Jag passade på att tala om för Nichlas vilken outstanding spelare han varit under så lång tid och tackade honom hjärtligt. En riktigt trevlig kille är han också. Hatten av Nichlas, hatten av!