Sneresetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
lilleman

Sneresetråden

Inlägg av lilleman »

Intresset för att följa DIF utanför Stockholms gränser finns helt klart, det vet jag.

Härmed startar jag en tråd där vi här tillsammans på DIFhockeys forum kan snacka ihop om sätt att ta oss till diverse bortamatcher de gånger JK inte annordnar något.

Minibussar är inte alls dyrt att hyra om man nu blir 9 pers som åker minibuss ner. Hitta någon som kan köra och sen är det bara att köra. http://www.okq8.se/privat/pastationen/h ... r/minibuss

Jag är inte i Sverige så ofta men de gånger jag är kan jag mycket väl ta på mig ansvaret att hyra minibuss och eventuellt köra också då jag inom en väldigt snar framtid fyller 18 år och är påväg att ta körkort.

Här är de matcher jag ska på i alla fall där jag tänker ta fram minibuss om intresse finns:
Modo-Djurgårdens IF, Fjällräven Center 18.30 Lördag 29 okt
Restid: Ca 6 timmar.
Avgång: 09.30
Ankomst: Ca 15.30
Matchstart: 18.30
Avgång hemresa: 21.00
Ankomst: Ca 03.00
Pris: 700 kr, inklusive bensin, exklusive matchbiljett

------

Timrå-Djurgårdens IF, E.ON Arena, 19.00, 28 december
Avgång: 12.00
Ankomst: Ca 16.45
Matchstart: 19.00
Avgång hemresa: 21.30
Hemkomst: Ca 02.00
Pris: Ca 650 kr, inklusive bensin och matchbiljett

--------

Sedan kommer det fler matcher efter jul.

-------

Finns det intresse för ovanstående matcher?

Andra matcher som kan vara intressanta(Där jag nog inte kan närvara men där ni väldigt gärna får snacka ihop er och annordna något):
Frölunda-Djurgården, 16.00, 8 oktober
Brynäs-DIF, 3 november 19.00

Med mera.

Om vi inte kan fylla en minibuss så kan man alltid hyra bil och fylla en sån och dra ner/upp.

Anmäl ert intresse i denna tråd till matcher ni tycker är intressanta själva, snacka med polare, sprid budskapet. Är ni intresserade av ovanstående matcher, skriv även det i tråden.

Hoppas ni tycker denna tråd är behövlig. Kan vara kul att ha lite folk på bortaplan i de flesta matcher.

Förstås fritt fram att diskutera om ni kan ta folk i era bilar och köra upp vilket kan bli billigare och går aningen snabbare.

VI ÄR MED ER ÖVERALLT!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Re: Sneresetråden

Inlägg av Sjöwall »

Jag kan också ställa upp på detta, har körkort sedan 3 år och känner även jag suget att se endel bortamatcher. Bra initativ med denna tråden.
Skriv svar