kaminor skrev:Vadå, har du bara fiskrensare i laget?
Nej, men jag hade Lundqvist, Andersen, Olimb och Pettersson i ett lag. Sen i mitt andra hade jag Kahnberg istället för Lundqvist, men i övrigt var det laget likadant.
Imorgon ska jag göra något byte i båda mina lag, till en mer fast uppställning. Pettersson ska jag dock behålla tror jag. Han är en prisvärd spelare.
Funderar på att ha Robin Sterner istället för Bång
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Höhöhöhöhö, gissa vem som ligger etta och trea av samtliga Djurgårdare? Kan det vara Salas? Ja visst fan är det så!
Jag bara förvarnar er alla, ge upp medan ni kan, för att ni är alla chanslösa!
Salas skrev:Höhöhöhöhö, gissa vem som ligger etta och trea av samtliga Djurgårdare? Kan det vara Salas? Ja visst fan är det så!
Jag bara förvarnar er alla, ge upp medan ni kan, för att ni är alla chanslösa!
Hur kan du sjunka så lågt att ha Göteborgare i laget?
lajjnus skrev:Ehm, är det något bugg i spelet? I mitt lag så är målvakten och backarna satta som forwards och forwardsen som backar och målvakt.
Hela hockeyligans hemsida är helt fucked up också. Dom verkar inte ens själva behärska den nya hemsidan som är ljusår sämre än den förra.
Fruktansvärt onödigt byte av design på hemsidan, både på dess huvudhemsida och på Coach Lemat. Allt som var lätt att finna ifjol är svårt att finna i år, och det suger rejält. Hoppas dom fixar problemen inom kort, för att det är faktiskt riktigt störande att man inte ens får något fungerande när man lägger ut pengar på spelet.
Edin skrev:Hur kan du sjunka så lågt att ha Göteborgare i laget?
Vissa gör visst allt för att vinna...
Man vill ju ligga i toppen, oavsett vilka medel som än krävs för att ta sig dit (undantaget råttor, dom får inte spela i mina lag)!
Patrick Cehlin är med i ligan dock ligger han sist
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Ju mer jag läser på om Coach LeMat ju mer inser jag hur dåligt mitt lag är. Jag var lite hastig när jag valde spelare, jag hade en femma som hade varit riktigt intressant i verkligheten, men här är det ju bara individuella poäng som räknas, och på den fronten kommer det nog att bli tungt.
Känns illa att behöva använda ett par byten redan nu, men vad gör man? Jag får sätta det på orutins-kontot.
Det blir tuff konkurrens i ligan: Patrick Cehlin, Andreas Holmqvist, Janne Viktorsson och Christian Due-Boje är med och slåss om Marcus Nilsons klubba ikväll.
"Mathias Tjärnqvist visas ut 2+10 minuter för checking to the head, i mitt tycke ett horribelt domslut från domarparet Edqvist/Sjöqvist." Där rök den vinsten