är det nån mer än jag som stör sig nå fruktansvärt på det här med de uppstyckade omgångarna i elitserien?...
skulle inte förvåna mig om det tillslut blir så att vissa lag lirar semifinal innan andra lag ens har lirat klart grundserien;]...
Uppstyckade omgångar
- fullfartframaat
ja det är på tok för många omgångar det håller jag med om....men om man nu beslutat om dessa 55 omgångar så kan man väl för f-n fixa så det inte blir så att det inte är mer en 1 omgångs släp...tror det här släpet är förödande för intresset kring håkkyn...det finns ju ingen "riktig" tabell i dagsläget.....
Säsongen 2006/2007
Elitserien Ma
1 Timrå IK 9
2 Brynäs IF 9
3 Färjestads BK 8
4 MODO Hockey 8
5 Luleå HF 8
6 Mora IK 8
7 Skellefteå AIK 10
8 Djurgårdens IF 8
9 HV71 8
10 Frölunda HC 9
11 Linköpings HC 6
12 Malmö Redhawks 9
Linköping på 6 spelade matcher och SAIK på 10!!..det är ju sjukt...ska man skratta eller gråta?..
Säsongen 2006/2007
Elitserien Ma
1 Timrå IK 9
2 Brynäs IF 9
3 Färjestads BK 8
4 MODO Hockey 8
5 Luleå HF 8
6 Mora IK 8
7 Skellefteå AIK 10
8 Djurgårdens IF 8
9 HV71 8
10 Frölunda HC 9
11 Linköpings HC 6
12 Malmö Redhawks 9
Linköping på 6 spelade matcher och SAIK på 10!!..det är ju sjukt...ska man skratta eller gråta?..
Sjukt med en sån haltande tabell...de skyller på att det är andra evenemang i arenorna...gör som i allsvenskan, ha reservarena. Har man ingen arena att spela på, bestraffa för man ska ha ne matcharena, om fallet är detta.
Men det är inte kul me haltande tabell, nästan 50% redan...!
Men det är inte kul me haltande tabell, nästan 50% redan...!
Saknar Kung Wikegård!
- fullfartframaat
Mmm en det säljer nog bara till en viss gräns....alla "bönder" jag har pratat med tycker också det är helt sjukt med det här släpet....så om publiksnittet rasar den här säs så tror jag nog schemaläggarna får ta på sig en del av skulden....fullfartframaat skrev:Jo visst, seriemakarna verkar inte ha någon koll, eller så bryr dom sig inte. Produkten säljer oavsett detta, åtminstone hos bönderna.
-
ok
Håller med om att det är jävligt tråkigt. Tycker att man ska lira alla matcher för en omgång samma dag, kanske inte hela tiden men åtminstonste fler gånger än vad det görs nu.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården