ET: KalPa - Djurgårdens IF, 23/8 2011 | EP Trophy
Re: ET: KalPa - Djurgårdens IF, 23/8 2011 | EP Trophy
Man sitter ju och undrar varför Viasat är sådana jävla idioter. Köp hela turneringen, sänd 1/10 av matcherna.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Liveuppdateringen klår dessutom en livesändning med hästlängder. Känslan och överblicken man får för spelet är oslagbar. Man ser verkligen framför sig i detalj hur Tim Eriksson snurrar upp en finne på läktaren, när Tjärnqvist tofflar in en puck i PP eller när Wesslau gör en kalasplock på ett friläge. Smaka bara på kommentaren "Bume tries to shot himself with the puck and it goes wide off the net, 2 minutes slashing when he flew like a rag doll - whatever you want".
....
....

Tänk er en tv-sändning med honom som kommentator/DJ.-daniel- skrev:Liveuppdateringen klår dessutom en livesändning med hästlängder. Känslan och överblicken man får för spelet är oslagbar. Man ser verkligen framför sig i detalj hur Tim Eriksson snurrar upp en finne på läktaren, när Tjärnqvist tofflar in en puck i PP eller när Wesslau gör en kalasplock på ett friläge. Smaka bara på kommentaren "Bume tries to shot himself with the puck and it goes wide off the net, 2 minutes slashing when he flew like a rag doll - whatever you want".
....
Det skulle kunna vara bland det bästa mänskligheten någonsin tagit fram i underhållnigssammanhang.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Kan man se truppen någonstans eller kommer den upp på sidan snart?
-
Kan ju hoppas att Almtorp är tillbaka idag. Skulle vilja se den fulla truppen lira för en gångs skull!
Wesslau (Sandberg)
Holmqvist - Tjärnqvist
Nilson - Almtorp - Tjärnqvist
Klubertanz - Boumedienne
Cehlin - Norman - Carlsson
Claesson - Printz
Kempe - Ottosson - Eriksson
Brodin - Fimpen - Ölvestad
Holm
Åberg
Ja, tack
Wesslau (Sandberg)
Holmqvist - Tjärnqvist
Klubertanz - Boumedienne
Claesson - Printz
Holm
Åberg
Ja, tack
100% DJURGÅRDSJ***L
- Daniel942
http://difhockey.se/blogg.php?inlagg=696Jockmaniac skrev:Kan ju hoppas att Almtorp är tillbaka idag. Skulle vilja se den fulla truppen lira för en gångs skull!
Wesslau (Sandberg)
Holmqvist - Tjärnqvist
Klubertanz - Boumedienne
Claesson - Printz
Holm
Åberg
Ja, tack
DIF!
Haha, vad är det för namn?Grönvit skrev:Kan man se truppen någonstans eller kommer den upp på sidan snart?
Född till sportchef.
- Ja-ke den andre
Säkerligen killen som gick in bakom mig till matchen mot Red Bull Salzburg. Han var helt grönvit. Trodde väl att det var Bajen Fanz som spelade.android skrev:Haha, vad är det för namn?Grönvit skrev:Kan man se truppen någonstans eller kommer den upp på sidan snart?
- starvin_marwin
Hans senaste rapport är fan under all kritik, totalt typ 5 inlägg per period, alla om hemmalaget...android skrev: Vi kan nog förvänta oss en aning bättre matchrapport, men inte är det mycket.
Stämmer.Ja-ke den andre skrev:Säkerligen killen som gick in bakom mig till matchen mot Red Bull Salzburg. Han var helt grönvit. Trodde väl att det var Bajen Fanz som spelade.android skrev:Haha, vad är det för namn?Grönvit skrev:Kan man se truppen någonstans eller kommer den upp på sidan snart?
Jag ser faktiskt fram emot rapportering från "den fulle finnen", sist så låg man ju dubbelvikt av skratt.. första gången jag lyckats med det i underläge 3-0 och dessutom sitta och smågarva lite även efter vi fått spö!
Men en gång räcker, no more losses mot finsk sushi eller vafan de kallar sig, ikväll blir det 5-1 pisk och vår nya lagkapten stänker in hattrick! Woho!
Men en gång räcker, no more losses mot finsk sushi eller vafan de kallar sig, ikväll blir det 5-1 pisk och vår nya lagkapten stänker in hattrick! Woho!
- starvin_marwin
Är det samma person ser jag fram emot det också! Men jag tror dessvärre att detta är en annan tomte..Capcash skrev:Jag ser faktiskt fram emot rapportering från "den fulle finnen", sist så låg man ju dubbelvikt av skratt.. första gången jag lyckats med det i underläge 3-0 och dessutom sitta och smågarva lite även efter vi fått spö!
jo, risken är väl att förre finnen antingen fått sparken eller är inlåst på rehab nu!starvin_marwin skrev:Är det samma person ser jag fram emot det också! Men jag tror dessvärre att detta är en annan tomte..Capcash skrev:Jag ser faktiskt fram emot rapportering från "den fulle finnen", sist så låg man ju dubbelvikt av skratt.. första gången jag lyckats med det i underläge 3-0 och dessutom sitta och smågarva lite även efter vi fått spö!

- -daniel-
Gah, vad är det för skittid som matchen spelas... hinner inte hem.
Ja menar, en liverapport med finländsk kvalité missar man ju inte gärna i första taget.
KÄMPA DJURGÅRDEN.

Ja menar, en liverapport med finländsk kvalité missar man ju inte gärna i första taget.
KÄMPA DJURGÅRDEN.
- DIF_Soldier
Vad fan är det för fel på det här defekta laget? Nu spelar inte Brodin och Honken heller. Vadfan är grejen? Snöra på er grejorna och skärp er.
Säg den glädje som varar