Japp, ser så ut. Inte direkt dumt känns det som....Billx skrev:Enligt http://mrmadhawk.se/ så är Lassen närmare Malmö än DIF..
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
- reservjesus
Det låter tämligen bra.Billx skrev:Enligt http://mrmadhawk.se/ så är Lassen närmare Malmö än DIF..
clowns to the left of me, jokers to the right
Absolut.. tror det kan bli perfekt för båda parter-daniel- skrev:Japp, ser så ut. Inte direkt dumt känns det som....Billx skrev:Enligt http://mrmadhawk.se/ så är Lassen närmare Malmö än DIF..
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Lämnar Lassen så är det 3 backplatser som ska fyllas, DT känns om ett solklart val, men vilka är dom andra 2 ? En Defensiv och en offensin back ser jag gärna. Några förslag ? Lintner istället för bartley
hehe

DIF <3
Borde inte Claesson ha 6:e platsen och Gustavsson och Holm dela på 7:e? Då borde det väl vara 2 platser som ska fyllas om Lassen drar. Eller har jag som vanligt räknat fel? 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Vi letar ju en back(DT) Sen ska vi ha en ersättare för bartley, och om Lassen drar så borde han ersättas också, men det kan han som sagt göras av en Junior. Och då skulle jag gärna plocka in en Forward av spets, men tveksamt att det finns pengar för det, samt plockar vi in en till så är det ännu mindre chans för våra juniorer att få chansen och så ska det inte vara.
DIF <3
- SirDIFalot
Jag tror inte man kommer ersätta Lassen. Tror man bara ser honom som överflödig och är glada att bli av med lönekostnaden.
Expert.
SirDIFalot skrev:Jag tror inte man kommer ersätta Lassen. Tror man bara ser honom som överflödig och är glada att bli av med lönekostnaden.
Aa precis, ger utrymme för juniorerna att utvecklas. Men är lite orolig om någon av dom mer rutinerade blir skadade så måste vi lita mycket på våra junisar.
DIF <3
Tror likadant.SirDIFalot skrev:Jag tror inte man kommer ersätta Lassen. Tror man bara ser honom som överflödig och är glada att bli av med lönekostnaden.
1. Daniel Tjärnqvist.
2. Fernholm eller Timmy.
DT - Honken.
Bombom - Printz.
Fernholm/Timmy - Claesson.
Holm
Ser bra ut.
- SirDIFalot
När vi hade ett J20-lag som slog poängrekord ifjol så vore det tjänstefel att inte lita lite mer än vanligt på junisarna i alla fall.sportfåne skrev:SirDIFalot skrev:Jag tror inte man kommer ersätta Lassen. Tror man bara ser honom som överflödig och är glada att bli av med lönekostnaden.
Aa precis, ger utrymme för juniorerna att utvecklas. Men är lite orolig om någon av dom mer rutinerade blir skadade så måste vi lita mycket på våra junisar.

Dessutom är det viktigt att vi visar att vi vågar satsa på dom. Annars får vi fler Lill-Krüger, Sörensen, Torniainen... osv
Expert.
- -daniel-
Tror nog inte heller man ersätter Lassen, om han nu sticker. Det som talar mot en eventuell flytt är att sambon spelar i Tyresö fotbollsdamer (strax söder om sta'n) och att hon antagligen inte är sådär värst sugen på att röra på sig...
Inte ska vi väl sparka Lassen. Han kan ju ta illa vid sig och det är knappast moraliskt korrekt...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
....Mäklaren skrev:Inte ska vi väl sparka Lassen. Han kan ju ta illa vid sig och det är knappast moraliskt korrekt...

Fast nu är det ju faktiskt så att det är en win-win situation; han tjänar nog mest på att få gå till en annan klubb där han faktiskt kan få speltid.
- SkönaDjurgårn
Äsch, det är ju bara att lyfta luren..................Mäklaren skrev:Inte ska vi väl sparka Lassen. Han kan ju ta illa vid sig och det är knappast moraliskt korrekt...

Vi sparkar inte, vi lotsar honom vidare.Mäklaren skrev:Inte ska vi väl sparka Lassen. Han kan ju ta illa vid sig och det är knappast moraliskt korrekt...

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.