Sticker Fasth skaffar aik en ny förstamålvakt, inte ens aik är väl så dumma att dom satsar på Svensson som första..reservjesus skrev:Ja man såg ju hur bra ajk var med Bjurling i kassen. Sticker Fasth står de med Svensson i mål, han är verkligen inte lika bra som Fasth.
Silly-season Elitserien 2011/12
Re: Silly-season Elitserien 2011/12
- reservjesus
Det har du rätt i, men samtidigt var ju Fasth oprövad på ES nivå med så man vet ju aldrig. Vilket fall som helst tror jag inte det kommer ha en lika bra målvakt som Fasth.Kentta skrev:Sticker Fasth skaffar aik en ny förstamålvakt, inte ens aik är väl så dumma att dom satsar på Svensson som första..reservjesus skrev:Ja man såg ju hur bra ajk var med Bjurling i kassen. Sticker Fasth står de med Svensson i mål, han är verkligen inte lika bra som Fasth.
clowns to the left of me, jokers to the right
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hyfsat bitter Wikegård. Även om han givetvis har rätt här.
Niklas Wikegård
@wikegard Niklas Wikegård
Elitserien är på väg att bli det klubbcheferna är livrädda för - en ren utbildnings och genomgångsliga. Precis som allsvenskan i fotboll.
Niklas Wikegård
Toppspelarna drar till NHL och mellanskiktet drar till KHL. Kvar står vi med Sundström och Åkerman. Sorgligt men sant. Kämpa SHL
Niklas Wikegård
Elitserien är på väg att bli det klubbcheferna är livrädda för - en ren utbildnings och genomgångsliga. Precis som allsvenskan i fotboll.
Niklas Wikegård
Toppspelarna drar till NHL och mellanskiktet drar till KHL. Kvar står vi med Sundström och Åkerman. Sorgligt men sant. Kämpa SHL
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag håller med honom till 200%. Något måste göras. Detta "något" är i mitt tycke helt soklart; Vi måste få en europeisk liga så som jag nämnt i femtitolv andra trådar tidigare.SirDIFalot skrev:Hyfsat bitter Wikegård. Även om han givetvis har rätt här.
Niklas Wikegård
Niklas Wikegård
- reservjesus
En Europa liga är det det man måste satsa på. Sen behöver man ju inte blanda alla lagen direkt, utan i Sverige spelar man om att bli Sveriges bästa lag för att senare gå ut i ett Europaslutspel med vinnare från Tyskland, Finland osv..
Då slås man ju fort om Sm-guldet.
-
Dissa dessa tråkiga blåbärs turneringar! (Karjala Cup osv) Satsa på en riktig Champions League liga i dom utrymmen istället.reservjesus skrev:En Europa liga är det det man måste satsa på. Sen behöver man ju inte blanda alla lagen direkt, utan i Sverige spelar man om att bli Sveriges bästa lag för att senare gå ut i ett Europaslutspel med vinnare från Tyskland, Finland osv..
Jag är så jävla glad att Fasth storspelar. Kommer skratta högt när han får NHL-kontrakt. Och ännu högre när AIK sjunker som en gråsten.
http://www.vf.se/sport/ishockey/dick-lamnar-farjestad
Dicken lämnar kaffebönderna. Ny klubb ej klar.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Mark my words det blir Skellefteå.kaminor skrev:http://www.vf.se/sport/ishockey/dick-lamnar-farjestad
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- SirDIFalot
Vad var det för ny utmaning han snackade om då? SM-guld har han ju två? Antar att han vill spela i en förstakedja konstant.Frasse skrev:Mark my words det blir Skellefteå.kaminor skrev:http://www.vf.se/sport/ishockey/dick-lamnar-farjestad
Expert.
- DIF_Soldier
Då hamnar väl Möller i HvFrasse skrev:Mark my words det blir Skellefteå.kaminor skrev:http://www.vf.se/sport/ishockey/dick-lamnar-farjestad
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Jag tror Modo för Möller.
- reservjesus
Blir Färjestad.-daniel- skrev:Jag tror Modo för Möller.
- -daniel-
Ja, nu när det är helt klart att Dick lämnar är det inte otänkbart. Det var redan mitt första tips tidigare... Men tror Modo hugger ganska hårt också.reservjesus skrev:Blir Färjestad.-daniel- skrev:Jag tror Modo för Möller.
...och här står DIF & rullar tummarna i väntan på...vad? Säsongsstart?
- reservjesus
Vadå vi har ju redan en full forwardsuppsättning-daniel- skrev:Ja, nu när det är helt klart att Dick lämnar är det inte otänkbart. Det var redan mitt första tips tidigare... Men tror Modo hugger ganska hårt också.reservjesus skrev:Blir Färjestad.-daniel- skrev:Jag tror Modo för Möller.
...och här står DIF & rullar tummarna i väntan på...vad? Säsongsstart?