SirDIFalot skrev:Patrick Cehlin är ruskigt bra, men galet ojämn. Dock i dålig form just nu.
Han har inte varit bra öht 2011, en spelare som spelat 2 säsonger i A-laget borde utmärka sig mer när han spelar i J20. Att han är uttagen av Mårts är ett skämt, men han ska väl fylla Brodins plats där.
Jag menar att han har en jävla nivå i sig. Verkar ju helt sitta i skallen.
Daniel942 skrev:
Håller med dig. Är inte alls nöjd. Faktum är att jag är jävligt bitter.
När vann vi något senast i hockeydelen? (A-lag, J20, J18 syftar jag mest på)
Vill förvarna alla om att Daniel är sjukt morgonbitter idag. Asförbannad på allting.
Daniel942 skrev:
Vill förvarna alla om att Daniel är sjukt morgonbitter idag. Asförbannad på allting.
B.I.B.A skrev:Bronsmatch!? Är detta finska ligan? Ett brons borde ses som ett rejält misslyckande i Djurgårdens juniororganisation.
Hmm...våra juniorer har väl presterat bra mycket bättre än A-laget de senaste åren? Guld för J18 senast 2008 och blandade silver och bronspengar till både J18 och J20 på senare år.
B.I.B.A skrev:Bronsmatch!? Är detta finska ligan? Ett brons borde ses som ett rejält misslyckande i Djurgårdens juniororganisation.
Hmm...våra juniorer har väl presterat bra mycket bättre än A-laget de senaste åren? Guld för J18 senast 2008 och blandade silver och bronspengar till både J18 och J20 på senare år.
Precis det jag undrade. Men känns ändå att årets J20 skulle tagit guldet, även J18.
Brons och Silver är ett misslyckande.