Tycker det verkar bra att Dif får vara med och få provision från Sportbaren och från parkeringen. Borde ju bli en liten slant varje match i alla fall. Nu hoppas vi bara att alla fans sluter upp kring vårat lag. För i år kommer det at gå riktigt bra.
Kall-El skrev:Skall man se det hela helt krasst är det nog bättre för DIFs del om ni sjänker en tjuga i en spann jämfört med att handla i sportbaren....
Japp, sen är sportbaren den tristaste bar jag har sett.
Kall-El skrev:Skall man se det hela helt krasst är det nog bättre för DIFs del om ni sjänker en tjuga i en spann jämfört med att handla i sportbaren....
Det är bättre än ingenting eller hur?
Jojje: Säg något positivt om Djurgården. Jag har inte sett dig skriva något positivt någonsin tror jag.
Jojje skrev:
Knappt, den är riktigt trist i alla fall... Var där i onsdags. Trodde du hade gjort den bättre, men icke.
Jag klagar på Globens sportbar, inte DIF.
nån som har så mycket att tycka och tänka om DIF och DIFs kringaktivteter och profilering som du..borde ta en funderar på om du inte skulle ta och dra ditt strå till stacken och kanske vara med och skapa ett bättre, attraktivare DIF....whats say U?:]..
Får hoppas att servicen i Sportbaren blir lite bättre till nästa match. Fick vänta ca 40 minuter på en hamburgetallrik. När jag väl fick en var det inte den som var "avsedd" för mig utan jag fick en som någon annan inte hunnit hämta ännu...
Björne Nord skrev:Får hoppas att servicen i Sportbaren blir lite bättre till nästa match. Fick vänta ca 40 minuter på en hamburgetallrik. När jag väl fick en var det inte den som var "avsedd" för mig utan jag fick en som någon annan inte hunnit hämta ännu...
Det kommer bli bättre. De hade inte väntat sig så många besökare!
Tanken är väl att få arena bolaget att se vi är köpstarka kunder eftersom vi kommer handla mycket i sportbaren (återstår att se). Skulle detta ske så kanske vi får provis på mer/all försäljning i Globen i samband med våra matcher.
Det är en bra början iallafall.