Jo, men när jag hör honom prata.. Höra honom säga att han måste gömma sig undan solljuset under morgondagen osv. bara för att han jublade när vi gjorde mål. Han är inte värd det. Kämpa.
I den här intervjun framgår det att det var en jävla smäll Nisse åkte på den 27 december. Det är ledsamt att se, men lite hoppfullt också. En riktig kämpe, Nisse. Grymt.
Nu är det ju så att för att vara en stroke så har han klarat sig väldigt bra. Min morbror åkte på det där för ett par år sedan. Och även fast han fick vård lika kvickt som Nisse så kan han knappt prata, kan inte använda höger arm och har problem med minnet. Nu har ju även Nisse kommit så här långt på två (!) månader, vilket är en extremt kort tid om man kollar rehabmässigt.
Så även fast jag tvivlar på att han kommer spela hockey på elitnivå igen så är jag helt säker på att han kommer bli återställd!
DEN BÄSTA PUBLIKEN I SLUTSPELET
1. Djurgården –Trofast publik som i sina bästa stunder skapar ett magiskt tryck.
2. Skellefteå – Trogen och hängiven publik där ståplatspubliken verkligen levererar under matcherna.
3. AIK – Grymt hög ljudvolym från ståplats. Men medgångssupportrarna på sittplats har hittat Hovet först till slutspelet.
4. Luleå – Det krävs fullsatt för att Coop Arena ska koka. Men det är knappt att ens det räcker.
5. Linköping – Ståplatspubliken försöker, men sittplats är sällan med på noterna.
6. Färjestad – Medgångspublik som har lyst med sin frånvaro under vissa delar av grundserien. Ståplats skämde ut sig i kvartsfinalen.
En rankning som AB gör ger mig inte ett piss. Tycker att dom rankar aik konstigt. Det står ju slutspelspublik, borde alltså vara tryck under slutspelet? Vad spelar aiks medgångare för roll då? Tror nog dom är bättre än saik just nu.