Utmaning!
Utmaning!
Fimpen är tillbaka!!!!
Vad ska vi Djurgårdare göra då? Jo vi ska naturligtvis FIMPA.
Jag har gjort det bara för att Fimpen är tillbaka. Har nu varit rökfri i 19 timmar och 48 minuter.
Så nu utmanar jag er alla att fimpa. Kanske inte för Fimpens skull utan för eran egen skull. Vi Djurgårdare måste ju överleva länge så vi får uppleva många SM - guld.
Två tips på vad ni kan göra för pengarna är att antingen ta en extra öl i Sportbaren så att Djurgården får in lite mer pengar eller lägga pengarna i Tifo hinkarna.
Vad ska vi Djurgårdare göra då? Jo vi ska naturligtvis FIMPA.
Jag har gjort det bara för att Fimpen är tillbaka. Har nu varit rökfri i 19 timmar och 48 minuter.
Så nu utmanar jag er alla att fimpa. Kanske inte för Fimpens skull utan för eran egen skull. Vi Djurgårdare måste ju överleva länge så vi får uppleva många SM - guld.
Två tips på vad ni kan göra för pengarna är att antingen ta en extra öl i Sportbaren så att Djurgården får in lite mer pengar eller lägga pengarna i Tifo hinkarna.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Hänger inte med i resonemanget alls...Skulle jag "fimpa" för att Eklund e tillbaka i DIF tröjan..?Det krävs nog en hel del mer för att jag ska ge upp ciggen...En segercigg efter en viktoria i boll eller hockey e ju ett ack så skönt nöje som sannerligen inte är lätt att upphöra med oavsett vilka nyförvärv vi kan stoltsera med..
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
Färjestad ledde efter första omgången ifjol.
Vi hakar på deras trend va.
EDIT. Fan vad dum jag är, Jag skriver i fel tråd.
Men min signatur är fin va?
Vi hakar på deras trend va.

EDIT. Fan vad dum jag är, Jag skriver i fel tråd.
Men min signatur är fin va?
Senast redigerad av Enbom den 2006-09-19 23:25:47, redigerad totalt 1 gånger.
Way to go Suz! Själv har jag aldrig rökt en cigg i hela mitt liv och nu känns det som att jag klarar av att säga stå emot de där tuffingarna i åskurs åtta o nio som hänger bakom fritidsgården.. men bara kanske 

The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
/Friedrich Nietzsche