Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Jag fattar att han menar oss, jag bara undrar varför han kallar oss säljarklacken ???android skrev:Bluebrigade menar han.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Kom igen nu. Nu jävlar kör vi. Det var tydligen "fest" på Hovet idag. Imorgon ska de få se på fest. Hovet ska koka.
Djurgården
Fullt jävla ös imorgon. Gnägget tror dom är så bra, det är dags för oss att visa vilka vi är. Hovets tak ska lyfta. Let's go fucking mental.
Klacktråden - Järnkaminerna
Tänk bara på att taket är K-märktlajjnus skrev:Fullt jävla ös imorgon. Gnägget tror dom är så bra, det är dags för oss att visa vilka vi är. Hovets tak ska lyfta. Let's go fucking mental.

Klacktråden - Järnkaminerna
Varför vilja provocera BB?android skrev:För att provocera gissar jag.
Ska vi inte lämna interna gruff och groll till Solna?
Jbknights, ni gör ett strålande jobb!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Se det med glimten i ögat bara.jbknigts skrev:Jag fattar att han menar oss, jag bara undrar varför han kallar oss säljarklacken ???android skrev:Bluebrigade menar han.
DIF!
Seriöst. Vi kommer till Hovet, har en väldigt stor klack och även "jättehäftiga" halsdukar. Förutsättningarna bra. Vi skulle tvåla dit lule, både på läktaren och på isen. Vi misslyckades med både.
Det är så JÄVLA många som inte sjunger. Massor med tjejer och klackturistande "gamlingar" i klacken som bara står och muttrar. Ge ALLT istället. Visa att ni verkligen älskar Djurgården, gör något. Stå inte bara som jävla fån.
Växelramsorna med BB fungerade rätt bra. Annars dör sångerna ut efter man kört dem två gånger. Det håller inte. På måndag är det skärpning.
Det är så JÄVLA många som inte sjunger. Massor med tjejer och klackturistande "gamlingar" i klacken som bara står och muttrar. Ge ALLT istället. Visa att ni verkligen älskar Djurgården, gör något. Stå inte bara som jävla fån.
Växelramsorna med BB fungerade rätt bra. Annars dör sångerna ut efter man kört dem två gånger. Det håller inte. På måndag är det skärpning.
Djurgården
Det var bedrövligt idag på läktaren för att vara en slutspelsmatch. Det lät ungefär som man kan förvänta sig av en klack i en helt oviktig match mitt i säsongen.
Jag hade förhoppningar att vi skulle låta en del nu när det var slutspel och så mycket folk på läktaren, men icke. Att sluta sjunga på en ramsa efter drygt 20 sekunder är något som vi är världsbäst på också varenda match.
Vi hade några toppar idag också och då lät det faktiskt riktigt bra det skall jag inte sticka under stolen med men på det stora hela får klacken ICKE godkänt idag.
Sen ett stort problem i klacken som har varit över stora delar av denna säsong är när folk får för sig att varje gång vi klappar till någon låt så är det raketen som gäller. TAGGAR NER MED KLAPPANDET! Det är inte OS i att raketen.
Det är också alltid kul att se folk gå hem med 5 min kvar.. Jag skulle på fullaste allvar vilja se spelarna bara kliva av någon match med 5 min kvar och bara ge upp totalt.
Jag hade förhoppningar att vi skulle låta en del nu när det var slutspel och så mycket folk på läktaren, men icke. Att sluta sjunga på en ramsa efter drygt 20 sekunder är något som vi är världsbäst på också varenda match.
Vi hade några toppar idag också och då lät det faktiskt riktigt bra det skall jag inte sticka under stolen med men på det stora hela får klacken ICKE godkänt idag.
Sen ett stort problem i klacken som har varit över stora delar av denna säsong är när folk får för sig att varje gång vi klappar till någon låt så är det raketen som gäller. TAGGAR NER MED KLAPPANDET! Det är inte OS i att raketen.
Det är också alltid kul att se folk gå hem med 5 min kvar.. Jag skulle på fullaste allvar vilja se spelarna bara kliva av någon match med 5 min kvar och bara ge upp totalt.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
-
Instämmer.
Ett par fina toppar, alldeles för många avgrundsdjupa dalar och framför allt för många och för långa tysta perioder.
Många ger allt de har, jag är helt slut nu och jag förstår inte hur så många kan sätta sig ned, stå med armarna i kors, vara helt tysta, fippla med mobilerna eller i bästa fall mumla lite. Jag förstår verkligen inte. Biljetterna i klacken är billigare av en anledning. Klacken är utökad av en anledning. Trött på folk utan klackrutin som står med armarna i kors utan att ge ett pip ifrån sig när det är någon bredvid eller på raden nedanför som går från Hovet utan röst och som kommer att vakna upp med träningsvärk dagen därpå.
Har inget problem med att tjejer står i klacken som vissa klagar över ibland. Det finns tjejer som är bra mycket mer insatta och sjunger, hoppar och lever sig in i matchen mer än vad väldigt många killar gör, däremot ta inte med flickvänner, systrar eller tjejkompisar bara för att de ska få se hur "coolt det är i klacken". Ta inte med någon på en så viktig match bara för att den personen ska få känna på hur häftigt det är. Folk med erfarenhet i klacken tack!
Överlag G- idag till klacken som helhet. Högre betyg till många. Underkänt till kanske ännu fler.
Det är för dåligt. Det kan hända att jag glorifierar förra slutspelet, tidigare JK-dagar och även vanliga matcher, men det är för dåligt.
Dessutom behövs det någon på räcket när det är så många i klacken, både för att styra upp vad som ska sjungas när och att få folk att fatta att det är allvar.
Ett par fina toppar, alldeles för många avgrundsdjupa dalar och framför allt för många och för långa tysta perioder.
Många ger allt de har, jag är helt slut nu och jag förstår inte hur så många kan sätta sig ned, stå med armarna i kors, vara helt tysta, fippla med mobilerna eller i bästa fall mumla lite. Jag förstår verkligen inte. Biljetterna i klacken är billigare av en anledning. Klacken är utökad av en anledning. Trött på folk utan klackrutin som står med armarna i kors utan att ge ett pip ifrån sig när det är någon bredvid eller på raden nedanför som går från Hovet utan röst och som kommer att vakna upp med träningsvärk dagen därpå.
Har inget problem med att tjejer står i klacken som vissa klagar över ibland. Det finns tjejer som är bra mycket mer insatta och sjunger, hoppar och lever sig in i matchen mer än vad väldigt många killar gör, däremot ta inte med flickvänner, systrar eller tjejkompisar bara för att de ska få se hur "coolt det är i klacken". Ta inte med någon på en så viktig match bara för att den personen ska få känna på hur häftigt det är. Folk med erfarenhet i klacken tack!
Överlag G- idag till klacken som helhet. Högre betyg till många. Underkänt till kanske ännu fler.
Det är för dåligt. Det kan hända att jag glorifierar förra slutspelet, tidigare JK-dagar och även vanliga matcher, men det är för dåligt.
Dessutom behövs det någon på räcket när det är så många i klacken, både för att styra upp vad som ska sjungas när och att få folk att fatta att det är allvar.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
-
Seriöst, kan inte någon av er som gnäller över hur fjantiga halsdukarna är osv skicka en till mig istället? Jag skulle gärna haft en halsduk till att lägga i min samling.
- SirDIFalot
Vilka jävla cp idioter drar igång "Den som inte knyter han är gnagarsvin" när vi har underläge 1-2 med 7 minuter kvar? Skämtramsor hör hemma i serielunken...
Expert.
Bluebrigade, varför hetsa så jävligt mot sittplats när hälften av klacken står med armarna i kors och inte sjunger ett skvatt? Kändes rätt onödigt att stå och skrika sådär, även fast det bara var någon enstaka person som gjorde det kan ni rikta det åt de som är där för att sjunga - Klacken.
Ser reprisen på c+, kan bara hålla med. Vi är långt ifrån gnihets tryck igår. Alldeles för mycket skit ramsor som inte skapar tryck. Där har råttorna lyckats med sin portal. Fler ramsor som skapar tryck har de....