Hälsningar till Nisse Ekman
Re: Hälsningar till Nisse Ekman
Skitbra intervju och fantastiskt skönt att se att allting går framåt. Kämpa Nisse, vi saknar dig.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Blir så oerhört rörd av att se intervjun med Nisse, känns helt galet skönt att det går framåt och jag hoppas verkligen en dag att du skall kunna snöra på dig grillorna och köra igen ute på isen fullt ut.
Blir också fruktansvärt rörd över många saker på samma gång. Inte minst hans inställning till livet, hockeyn och DIF, utan även att han verkar vara på ett härligt och revanshsuget humör trots att han snart har drabbats av osannolik otur och spenderat 2 månader på sjukhus.
Vi ses på Hovet imorgon Nisse!
Vi ses på Hovet imorgon Nisse!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Att se Nisse när han knappt kan prata, går konstigt och berätta hur sjuk hans kropp är gör fan ont i hjärtat. Önskar inget hellre än att Nisse blir fullt återställd.
Att se intervjun med Nisse gjorde mig rörd, det är otroligt skönt att höra hans röst igen och se att han är uppe och rör på sig. Finns inte mycket att säga, en riktigt fighter och jag hoppas du blir helt återställd. En person som du förtjänar inte ett sådant helvete.
Kämpa Nisse, Vi är med dig överallt!
Kämpa Nisse, Vi är med dig överallt!
Fyfan vad jag kommer sjunga för dig imorgon.
Den där intervjun skar i hjärtat, Nisse imorgon sjunger vi för dig!
2014-04-07, vad hände?
Det gjorde ont att läsa om hur Nisse gick med Mackan av isen. Lär nog sitta en del i Mackans lite sämre prestationer i år. Ödet har en konstig sorts humor.