Hockeyallsvenskan 10/11
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hockeyallsvenskan 10/11
Hahaha, det roligaste av allt är att det står en tjej längst fram och hetsar.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Ja jävlar blev nästan lite pilsk där! Kan nog gå vilt till i sänghalmenSnazzi skrev:Hahaha, det roligaste av allt är att det står en tjej längst fram och hetsar.
Du är med oss överallt, Stefan.
Man måste känna sig riktigt stolt efter att ha fångats på bild där, specielt han i slutet som ställer sig i någon form av dålig stans riktad mot något hot typ 15m bort.
Annars är jag duktigt överraskad över AS i år. Verkar helt klart vara lite mer alla kan slå alla mentalitet än vad det varit på många år. Lite roligare helt enkelt.
Annars är jag duktigt överraskad över AS i år. Verkar helt klart vara lite mer alla kan slå alla mentalitet än vad det varit på många år. Lite roligare helt enkelt.
Hahahaha... fan vilka sorgliga figurer... de tar allt som är sämst med hockeysupporterkulturen och anammar den. Vilka jävla amöbor. Fulla EPA-traktor-inavlade hockeysupporter-wannabees.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- reservjesus
Haha fan vad jag garva, skönaste är i slutet när snubben ställer upp för fight men inser att den andra killen står bakom staketet. Det går hett till i hockeyladan i örebro.
clowns to the left of me, jokers to the right
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Deilert höll nyss på att göra årets supertabbe i PP då han droppade pucken i egen rundel till en motståndare.
DIF!
Crashmash skrev:Hooligans.
http://na.abcdn.net/abPlayer2/default.h ... 130485.pls
White trash å bönder! Men ändå var det en riktigt rolig video! Knäpptyst i slutet när polisen kom! Haha
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Hahha, sjukt vad jag avskyr white trash. WT-morsan @ 0.40 slår ju fan allt!