djurgårdsjävlar
-
djurgårdsjävlar
Vi är ett gäng Djurgårdare som tycker att det har saknats något på matcherna. Kreativiteten hos enskilda personer... "Hemmagjorda" flaggor, tvåpins, banderoller mm.
Därför har vi startat djurgårdsjävlar... En "gemenskap" (ej supporterklubb) som kommer försöka öka mängden flaggor och banderoller mm på matcherna.
Du blir medlem genom att göra en flagga eller banderoll, eller liknande, som du sedan tar ett foto på och skickar till oss. djurgardsjavlar@hotmail.com
Våran första idé är att fira första målet för säsongen (förhoppningsvis under första matchen) med konfetti. Vi har redan påbörjat konfettirivandet... Vill du vara med??? Sätt i sånt fall igång redan nu. (passa på att riva sönder ett par Aftonblaskor).
djurgardsjavlar@hotmail.com
Därför har vi startat djurgårdsjävlar... En "gemenskap" (ej supporterklubb) som kommer försöka öka mängden flaggor och banderoller mm på matcherna.
Du blir medlem genom att göra en flagga eller banderoll, eller liknande, som du sedan tar ett foto på och skickar till oss. djurgardsjavlar@hotmail.com
Våran första idé är att fira första målet för säsongen (förhoppningsvis under första matchen) med konfetti. Vi har redan påbörjat konfettirivandet... Vill du vara med??? Sätt i sånt fall igång redan nu. (passa på att riva sönder ett par Aftonblaskor).
djurgardsjavlar@hotmail.com
100% Djurgårdsjävlar!
-
rebell skrev:Bra tänkt gubbar,synd bara att man inte bodde i närheten av sthlm så att man kunde gå mer på matcherna och bli medlem i "Djurgårdjävlar". Hoppas nu att fler hänger på och visar sitt stöd till DIF.
Du behöver självklart inte bo i Sthlm för att bli medlem... Gå på så många matcher du kan (och ta gärna med dig en flagga eller liknande). Kan du bara gå på en match, så gå på en match.
En kan inte göra allt, men alla kan göra något!
100% Djurgårdsjävlar!
ja självklart ska jag gå på så många matcher jag kan... det blir minst 10 matcher på en säsong och då bor jag ändå 50 mil från sthlm , blir dyra matchbiljetter men det är det absolut värt. men dom senaste åren så tycker jag det har blivit dåligt med publik, och jag kan fortfarande inte förstå varför.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Grattis!
Bra initiativ - själv är jag för gammal. Dessutom brukar jag bära både på småbarn och slips på matcherna så mig har ni väl begränsad nytta av.
Hoppas att det går bra för er och att mi lyckas höja stämningen och sätta färg på matcherna.
Själv var jag med i BS på det glada 80-talet och jag saknar faktiskt fortfarande den känslan...
Bra initiativ - själv är jag för gammal. Dessutom brukar jag bära både på småbarn och slips på matcherna så mig har ni väl begränsad nytta av.
Hoppas att det går bra för er och att mi lyckas höja stämningen och sätta färg på matcherna.
Själv var jag med i BS på det glada 80-talet och jag saknar faktiskt fortfarande den känslan...