Great, tack!
Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Fan va bra! Dock väldigt tråkigt att filmfilen är i MKV format, vilket gör den nästan omöjlig att redigera med om du använder "simpla" redigerings program..Nåväl, håller på och konvertera den till avi format istället, vilket tar några timmar då den är över 4 GB

Losing all hope was freedom.
Raus skrev:
Fan va bra! Dock väldigt tråkigt att filmfilen är i MKV format, vilket gör den nästan omöjlig att redigera med om du använder "simpla" redigerings program..Nåväl, håller på och konvertera den till avi format istället, vilket tar några timmar då den är över 4 GB
Ska bli kul att se, när man väl får ner den.
Kom igen nu, seeda!!
"Whatever you want"
Laddade upp en skön sekvens från derbyt ur läktarperspektiv.
Lite synd med kommentatorernas tjatande dock..
Rysningar!DIF66 skrev:Laddade upp en skön sekvens från derbyt ur läktarperspektiv.
ca 2:53-2:57
I mitten där någonstans. Vinkar Widing hej då till gnagarna för deras tid i ES tro?
Född till sportchef.
Kan du va snäll och berätta vilket program du använder för att redigera filmen i? 99% av alla program jag försökt med kan man inte redigera MKV. filer iDIF66 skrev:Laddade upp en skön sekvens från derbyt ur läktarperspektiv.

Är det så att du inte har codecsen som krävs så blir det svårt att kunna redigera dom filerna.Raus skrev:Kan du va snäll och berätta vilket program du använder för att redigera filmen i? 99% av alla program jag försökt med kan man inte redigera MKV. filer iDIF66 skrev:Laddade upp en skön sekvens från derbyt ur läktarperspektiv.
Gör bara om filformatet till AVI istället så ska det gå bättre.Raus skrev:Kan du va snäll och berätta vilket program du använder för att redigera filmen i? 99% av alla program jag försökt med kan man inte redigera MKV. filer i
Salas skrev:Gör bara om filformatet till AVI istället så ska det gå bättre.Raus skrev:Kan du va snäll och berätta vilket program du använder för att redigera filmen i? 99% av alla program jag försökt med kan man inte redigera MKV. filer i
Jo jag vet, bara det att det tar runt 10 timmar för min dator att omformatera 4GB film..Aja, får väl låta det hålla på medan jag är i skolan eller något

Eller så gör du det bara över natten så är det klart imorgon.Raus skrev:Jo jag vet, bara det att det tar runt 10 timmar för min dator att omformatera 4GB film..Aja, får väl låta det hålla på medan jag är i skolan eller något
TACK!Daniel942 skrev:
Derby #4.
Helvete vad jag skrattade när jag såg den här bilden på Widing, ful(l)t matchställ, och glasögon.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.