Frågetråden
Re: Frågetråden
Vad heter introlåten som spelades bla. vid storsatsningen?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Hur ser det ut med insläpp vid matcherna? Kan bli något sen till dagens match. Kan man fortfarande komma in när matchen är igång?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Japp. Vet inte exakt när de stänger dock, men man kan komma in för att se sista perioden i alla fall.lajjnus skrev:Hur ser det ut med insläpp vid matcherna? Kan bli något sen till dagens match. Kan man fortfarande komma in när matchen är igång?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Är det någon som vet varför solna har tre hemmaderbyn och vi bara två?
Lottades det om det? Eller är det någon skum, obligatorisk "nykomlingsfördel"?
Det är ju en rätt stor grej liksom, främst ekonomiskt.
- Daniel942
De tog över Rögles spelschema. Och eftersom vi hade 3 hemmamatcher mot rögle förra året föll det sig naturligt att aik denna säsong skulle ha 3 hemmamatcher mot oss.Wayne skrev:Är det någon som vet varför solna har tre hemmaderbyn och vi bara två?
DIF!
Okej, då är jag med. Så nästa säsong är det vi som har tre hemmaderbyn (om solna nu klarar sig kvar i elitserien)?Daniel942 skrev:De tog över Rögles spelschema. Och eftersom vi hade 3 hemmamatcher mot rögle förra året föll det sig naturligt att aik denna säsong skulle ha 3 hemmamatcher mot oss.Wayne skrev:Är det någon som vet varför solna har tre hemmaderbyn och vi bara två?
- Daniel942
Stämmer bra.Wayne skrev:Okej, då är jag med. Så nästa säsong är det vi som har tre hemmaderbyn (om solna nu klarar sig kvar i elitserien)?Daniel942 skrev:De tog över Rögles spelschema. Och eftersom vi hade 3 hemmamatcher mot rögle förra året föll det sig naturligt att aik denna säsong skulle ha 3 hemmamatcher mot oss.Wayne skrev:Är det någon som vet varför solna har tre hemmaderbyn och vi bara två?
DIF!
Jag fick ett mail med referensnummer som jag skulle ange när jag bokade biljetter. Maila till infoadressen om du inte hört något - de är rätt snabba på att svara där.Hawk skrev:Dom hade en kampanj i shopen innan jul som var, handlar du för mer än 500 kr innan jul så får man 2 biljetter till DIF vs frölund den 21/2.
Är det någon som vet när man får dessa biljetter?
Ok tack för hjälpen.Lady Clio skrev:Jag fick ett mail med referensnummer som jag skulle ange när jag bokade biljetter. Maila till infoadressen om du inte hört något - de är rätt snabba på att svara där.Hawk skrev:Dom hade en kampanj i shopen innan jul som var, handlar du för mer än 500 kr innan jul så får man 2 biljetter till DIF vs frölund den 21/2.
Är det någon som vet när man får dessa biljetter?
-
Vad heter låtarna som spelas under matcherna? Före och under periodpauserna? Brukar ju vara samma låtar.
Har sökt (inte hittat något) och orkar inte gå igenom hela tråden..
Tack:)
Djurgår'n tills jag dör!
En av låtarna är en Black Eyes Peas styggelse, personen som ansvarar för musiken borde pryglas och kanske även hängas från närmsta lyktstolpe pga låtvalet.Norrortsgrabben skrev:Vad heter låtarna som spelas under matcherna? Före och under periodpauserna? Brukar ju vara samma låtar.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Nickelback - Something in your mouthAMMC skrev:En av låtarna är en Black Eyes Peas styggelse, personen som ansvarar för musiken borde pryglas och kanske även hängas från närmsta lyktstolpe pga låtvalet.Norrortsgrabben skrev:Vad heter låtarna som spelas under matcherna? Före och under periodpauserna? Brukar ju vara samma låtar.
Johnny Cash - Ring of fire (Kanske borttagen i år?)
Journey - Dont stop beliving
Ozzy Osbourne - I Don't Wanna Stop (Osäker på denna också)
Lycka är att vara Djurgårdare.
-
Tack, sen är det 2 till som är lite mer av "fest låtar". Någon som vet vilka jag menar?Snazzi skrev:Nickelback - Something in your mouthAMMC skrev:En av låtarna är en Black Eyes Peas styggelse, personen som ansvarar för musiken borde pryglas och kanske även hängas från närmsta lyktstolpe pga låtvalet.Norrortsgrabben skrev:Vad heter låtarna som spelas under matcherna? Före och under periodpauserna? Brukar ju vara samma låtar.
Johnny Cash - Ring of fire (Kanske borttagen i år?)
Journey - Dont stop beliving
Ozzy Osbourne - I Don't Wanna Stop (Osäker på denna också)
Djurgår'n tills jag dör!
Jag vill gå på matchen på lördag,men ingen å gå med,trist. Finns det någon?
Får man lägga en straff på de viset att man balanserar den på bladet och slänger in den i mål?
Får man lägga en straff på de viset att man balanserar den på bladet och slänger in den i mål?