Nissegåvan - Tavlan är hemma.
Re: Nissegåvan
Givet! Självklart bidrar jag med en slant.
Kämpa Nisse och alla andra strokedrabbade!
Personligen tycker jag att en t-shirt känns mer som en minnesruna för fansen än en gåva till Nisse. Personligen skulle jag hellre se att han fick något unikt. Något han inte kan köpa sig fastän han är rik som ett troll.
Ett exempel vore en stilig bild på klacken när den är som bäst med texten #3 Ekman över och En Djurgårdare är aldrig ensam under utskriven på kanvas i tavelstorlek. Den skulle sedan kunna signeras av alla som vill visa sitt stöd (t.ex. på storsatsningen). Det vore något att titta på när det känns tungt med rehab.
Ett exempel vore en stilig bild på klacken när den är som bäst med texten #3 Ekman över och En Djurgårdare är aldrig ensam under utskriven på kanvas i tavelstorlek. Den skulle sedan kunna signeras av alla som vill visa sitt stöd (t.ex. på storsatsningen). Det vore något att titta på när det känns tungt med rehab.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DETTA BÖR ANAMMAS!Peter skrev:Personligen tycker jag att en t-shirt känns mer som en minnesruna för fansen än en gåva till Nisse. Personligen skulle jag hellre se att han fick något unikt. Något han inte kan köpa sig fastän han är rik som ett troll.
Jag håller fullständigt med dig.
Säg den glädje som varar
Jag hade från början tänkt mig EN TISCHA till Nisse. En extremt Limited Edition. Inte en fans-tischa. Nånstans på vägen förvandlades gåvan till en klacktischa.DIF_Soldier skrev:DETTA BÖR ANAMMAS!Peter skrev:Personligen tycker jag att en t-shirt känns mer som en minnesruna för fansen än en gåva till Nisse. Personligen skulle jag hellre se att han fick något unikt. Något han inte kan köpa sig fastän han är rik som ett troll.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Säsongskort: Ja
Låter hur bra som helst! Satte precis in ett bidrag till Nisse och alla andra strokedrabbade, kämpa!DIF_Soldier skrev:DETTA BÖR ANAMMAS!Peter skrev:Personligen tycker jag att en t-shirt känns mer som en minnesruna för fansen än en gåva till Nisse. Personligen skulle jag hellre se att han fick något unikt. Något han inte kan köpa sig fastän han är rik som ett troll.
Jag är med på Peters förslag på 100%! Lite enklare att fixa också. Men detta med signering, det får ju inte bli för kladdigt tycker jag, så vilka ska signera?
Edit:
??
Edit:

??
Tror inte man behöver namnet kanske? är väl ganska tydligt ändå, annars kanonKentta skrev:Jag är med på Peters förslag på 100%! Lite enklare att fixa också. Men detta med signering, det får ju inte bli för kladdigt tycker jag, så vilka ska signera?
Edit:
??
- Daniel942
Känns lite B. Svartvit redigerad och enkel textläggning.Kentta skrev:Jag är med på Peters förslag på 100%! Lite enklare att fixa också. Men detta med signering, det får ju inte bli för kladdigt tycker jag, så vilka ska signera?
Edit:
??
DIF!
Gör en egen!Daniel942 skrev:Känns lite B. Svartvit redigerad och enkel textläggning.Kentta skrev:Jag är med på Peters förslag på 100%! Lite enklare att fixa också. Men detta med signering, det får ju inte bli för kladdigt tycker jag, så vilka ska signera?
??

- Daniel942
On request. Kanske är lite B denna också...
Namnen fattar ni ska vara påskrifter från så många som möjligt.

DIF!
Gillas verkligen! Inte för kladdigt och man förstår verkligen budskapet! Vad tycker ni andra om detta?Daniel942 skrev:On request. Kanske är lite B denna också...
[img]bild[/img]
Väldigt bra. Men texten "en djurgårdare är aldrig ensam" borde vara med. Ramen med namnen bör även vara ganska stor så att många namn får plats.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
-
Gillar idén med tavlan och underskrifter. Mycket bra initiativ!
Tycker att texten 'En djurgårdare är aldrig ensam' är en viktig del av designen, det är ju hela andemeningen med Djurgårdsfamiljen.
Måste finnas mycket område omkring också så att alla som vill får plats att skriva och att någon ser till att alla skriver smått så att det inte är någon som kuppar till sig jättemycket plats...
Tycker att texten 'En djurgårdare är aldrig ensam' är en viktig del av designen, det är ju hela andemeningen med Djurgårdsfamiljen.
Måste finnas mycket område omkring också så att alla som vill får plats att skriva och att någon ser till att alla skriver smått så att det inte är någon som kuppar till sig jättemycket plats...

”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.