Film- och bildtråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Film- och bildtråden
Expert.
Inte alls! Killen som skrev rubriken förtjänar dock en propp själv...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Apollonia Mälarberg. Hur man nu i helsicke kan heta Apollonia förstår jag dock inte.Edin skrev:Inte alls! Killen som skrev rubriken förtjänar dock en propp själv...
Det är ett mysterium...Kentta skrev:Apollonia Mälarberg. Hur man nu i helsicke kan heta Apollonia förstår jag dock inte.Edin skrev:Inte alls! Killen som skrev rubriken förtjänar dock en propp själv...
Dock så brukar hon skriva typ hälften av alla artiklar på hockeykanalen, det är dock sällan journalisten själv som sätter rubriken.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Detta kan vara det vackraste lilla barn jag sett, bortsett från min egen såklart.
http://www.youtube.com/watch?v=-sZzzfTKjlg
http://www.youtube.com/watch?v=-sZzzfTKjlg
God jul horungar syns så jävla bra. HahaSalas skrev: Sista minuten + firandet efter 3-1 segern mot solna

Vart kan man få tag på låten som är i början på klippet? Skulle vara underbart att ha på mobilen då man står i kön på ICA eller liknande.Salas skrev:Målen från derbyt mot solna
God jul!!!
Jag laddade ner ljudfilen från det här klippet med hjälp av DVDVideoSoft.DIFRobbex skrev:Vart kan man få tag på låten som är i början på klippet? Skulle vara underbart att ha på mobilen då man står i kön på ICA eller liknande.
Tack detsamma!DIFRobbex skrev:God jul!!!

Tack som fan. Nu ska jag lägga in den på Iphonen..Salas skrev:Jag laddade ner ljudfilen från det här klippet med hjälp av DVDVideoSoft.DIFRobbex skrev:Vart kan man få tag på låten som är i början på klippet? Skulle vara underbart att ha på mobilen då man står i kön på ICA eller liknande.
Tack detsamma!DIFRobbex skrev:God jul!!!
Bara jag som tänker på hur jävla glada spelarna blir och vilken lycka dom visar när vi gör mål? Fantastisk! GOD JUL!DIFRobbex skrev:Målen från derbyt mot solna
Daniel Widing är ju i en klass för sig. Det är sällan som en spelare blir så överlycklig.lajjnus skrev:Bara jag som tänker på hur jävla glada spelarna blir och vilken lycka dom visar när vi gör mål? Fantastisk! GOD JUL!
Visst har han underpresterat, och visst har han inga direkta känslor för Djurgården, men jag kan verkligen inte undvika att älska hans personlighet. Han ger allt i varje byte, och glädjen hos honom när han är inblandad i ett mål är i en klass för sig i laget, och för att inte tala om de två målen som han har gjort. Han blir alltid lika överlycklig, och det gör åtminstone mig jävligt glad. Spelare som vill och verkligen försöker förtjänar ett stort tålamod.
Hoppas innerligt att det lossnar för honom nu så att vi får se honom fira fler gånger inom den närmsta framtiden.
Men lite på tal om Widing, han måste ju verkligen vara en riktigt aik-hatare.
Hans båda mål har gjorts mot aik, ett mot låtsas aik och ett mot solna. Kanske är det perfekt med tanke på att vi möter låtsas-aik i nästa match? Ett nytt mål från hans klubba hade varit trevligt!
Grymt! Hyll!Daniel942 skrev:Klippte ihop en liten film...
Blev ju grymt taggad att kolla på match..