Har det liksom aldrig slagit nån att "alskar_dif" är ett forum-troll personifierat? Han vill gärna väcka uppmärksamhet genom att skriva enbart massa dravvel (förvisso ganska roligt ibland, men ändock).
Jag säsongar uppe i sälen..
Fan det kommer bli dyrt i år! Blir inge Canal+, så det enda alternativet som kvarstår är ju pubarna som visar matcher.. Och man sitter ju inte på pub utan att dricka öl.
Men jag är lite av en snowboardnörd när jag inte kollar på hockey, i övrigt cyklar jag fixie, lyssnar på alldeles för mycket musik och dricker alldeles för mycket alkohol.
BOMBOM BOUCHARD skrev:Jobbet och familjen tar det mesta av tiden. På sommaren blir det golf och tennis medan jag lirar hockey under vintern.
Får man tid över (händer sällan med en 1-åring hemma) så blir det lite poker.
Du beskrev där min livssituation förutom att ungen är 8 månader och att jag inte längre spelar hockey, den karriären tog slut vid 19års ålder. Utöver det så stämde det på pricken...
BOMBOM BOUCHARD skrev:Jobbet och familjen tar det mesta av tiden. På sommaren blir det golf och tennis medan jag lirar hockey under vintern.
Du beskrev där min livssituation förutom att ungen är 8 månader och att jag inte längre spelar hockey, den karriären tog slut vid 19års ålder. Utöver det så stämde det på pricken...
Hehe, då ska du veta att jag la av hockeyn när jag var 19 år också.
Men sedan har det blivit 2 comebacks.
Nästan kusligt det här.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hehe, då ska du veta att jag la av hockeyn när jag var 19 år också.
Men sedan har det blivit 2 comebacks.
Nästan kusligt det här.
Haha ja faktiskt, men jag har inga comebacks på min lista tyvärr fast man är oerhört sugen
Pluggar Sport Management vid University of Tampa. Följer NY Rangers slaviskt. Är president för universitets hockeylag. Spelar målvakt i samma lag. Spelar pickup matcher på olika rinkar. Jobbar för Sports Information Department på universitet. Lirar MLB10 the show och NHL11 på PS3. Dricker öl och sover på helgerna.