Wikegård=resultat av sprucken kondom

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

TV3 är ju en kanal med ännu mindre budget så jag förstår att Wikegård tacka nej till att jobba gratis... :wink:

Nej, det är sant som du säger - man måste väl stå ut med och höra den där stockholmaren några år till.
DJ The real one..

Inlägg av DJ The real one.. »

Eller så har du en väldigt annorlunda syn på spontanitet... Sen ska det i sanning sägas att just "smackibonk" inte är ett uttryck jag själv skulle använda mig av. Men man får se till helheten, han vräker ur sig en del annat bra och roligt också. Wiken stays!
Div. 2 Djurgår´n ändå!
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

Nja, det är möjligt.
Jag har dock inte hört att gemene man (framförallt i hockey-sammanhang) spontant har uttryckt sig som honom. Så tyvärr är det nog ni som antingen har en annorlunda syn på spontanitet eller så han ni en väldigt skev verklighetsuppfattning.
DJ The real one..

Förstår inte ditt argument. Så för att gemene man inte utrycker sig som honom kan han inte vara spontan? Han skulle väl inte framstå som speciellt spontan om han lät som alla andra?! Då skulle han ju vara som just alla andra. Spontanitet är ju att vara naturlig och sig själv och att säga mindre övertänkta saker, ibland riktiga grodor och ibland jävligt roliga och uppriktiga saker. Det är i alla fall min syn på spontanitet!
Div. 2 Djurgår´n ändå!
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

Då har vi minst sagt olika syn på spontanitet.

Att vara spontan betyder ju inte att man uttrycker sig annorlunda (eller det behöver inte betyda det) utan snarare att man gör något impulsivt utan att tänka efter och det kan väl man i viss mån ursäkta Wikegårds, i extrema fall, oerhört töntiga kommentarer.
Men när han gör det gång på gång kan det väl knappast kallas spontant?
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Eau Rouge skrev:Då har vi minst sagt olika syn på spontanitet.

Att vara spontan betyder ju inte att man uttrycker sig annorlunda (eller det behöver inte betyda det) utan snarare att man gör något impulsivt utan att tänka efter och det kan väl man i viss mån ursäkta Wikegårds, i extrema fall, oerhört töntiga kommentarer.

Wikegård hamnar väll snart hos Canal+ som alla....
Tänk om inte TV4 kom och tog över säningarna runt semifinalerna vilket paradis!
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

"OK" :shock:
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Om du inte gillar Wikegård kan du väl ta och sänka ljudet på TV:n och hålla tyst för jag vet ingen annan än du och lasse anrell som tycker illa om honom. Eller så kanske du är lasse anrell, det vet man ju inte.. han verkar inte ha så mycket för sig på dagarna.
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

OK. Så bara för att Jag och Lasse Anrell inte tycker att han är bra, då har vi alltså ingen rätt att uttala oss? Är det rätt uppfattat?
Trodde vi levde i ett land med åsiktsfrihet, eller?
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Ta några varv runt avenyn och vädra din instängda hjärna.
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

Ska jag tolka det som att du inte har några argument att bemöta mig med eller ska jag tolka det som att du inte är äldre än tio?
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

"0K_K" :D
DJ The real one..

Eau Rouge skrev:Då har vi minst sagt olika syn på spontanitet.

Spontan är ett sätt att vara, saker som man säger och saker som man gör. Och jag vidhåller att Wikegård är spontan om inte annat för att det retar dig.
Div. 2 Djurgår´n ändå!
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Eau Rouge skrev:Ska jag tolka det som att du inte har några argument att bemöta mig med eller ska jag tolka det som att du inte är äldre än tio?
Du kan väl tolka det som att jag inte ser någon anledning för dig att skriva på det här forumet.
Användarvisningsbild
Eau Rouge
Kontakt:

Inlägg av Eau Rouge »

OK, och då motiverar du det med: Ta några varv runt avenyn och vädra din instängda hjärna.

Moget beteende, grabben!
Den nyttigaste läxa livet har lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
Skriv svar