DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Pizzadragan

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Pizzadragan »

Varför lägger ni inte ut difs laguppställningar innan match längre? Har jag missat dem bara eller är det av någon annan anledning?
Användarvisningsbild
Juristen
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Juristen »

Jag är nog ensam men tycker det senaste var ganska kul, skämtet och Lars Ohly var skoj det bygger på fördomar. Svårt att vara kommunist i ett aktiebolag som Djurgårdens IF AB är. Men tycker nog ni skulle kunna ha roligare filmer än så, gillade det när ni lät spelarna spela in videos blev personligt.
Djurgårdens IF - Stockholms Stolthet!
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

En dag med Staffan Kronwall - Ja tack!
DIF!
Mash

Inlägg av Mash »

Klippet med Cehlin är felaktigt, det är istället intervjuerna med Kempe och Kronwall efter Lördags matchen (igen). Gör om gör rätt ;)

Edit: Felet är rättat nu :)
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Alexandersson har fått sluta. Wille slutade på hockeyn för länge sedan men gör väl mest intervjuer och filmar publiken för skoj skull ibland.

Nya killen är ju uppenbarligen lite nervös men fan, det kan man väl förstå =)
Expert.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

SirDIFalot skrev:Alexandersson har fått sluta. Wille slutade på hockeyn för länge sedan men gör väl mest intervjuer och filmar publiken för skoj skull ibland.

Vad hände med Alexandersson? Jag gillade honom...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Juristen skrev:Jag är nog ensam men tycker det senaste var ganska kul, skämtet och Lars Ohly var skoj det bygger på fördomar. Svårt att vara kommunist i ett aktiebolag som Djurgårdens IF AB är. Men tycker nog ni skulle kunna ha roligare filmer än så, gillade det när ni lät spelarna spela in videos blev personligt.

Ser att det står att du bor i Gbg under din avatar....

Var det någon som snackade med Westerlund på Hovet, ska han fortsätta att torka bort svetten under armarna med en DIF-tröja?
Soulsic

Inlägg av Soulsic »

Edin skrev:
SirDIFalot skrev:Alexandersson har fått sluta. Wille slutade på hockeyn för länge sedan men gör väl mest intervjuer och filmar publiken för skoj skull ibland.

Vad hände med Alexandersson? Jag gillade honom...
Han kanske är pappaledig? Har ett barn på 1 år.
Användarvisningsbild
DIFHockey4ever
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av DIFHockey4ever »

Att den där "Juristen" bor i Sillstryparborg förklarar ju vederbörandes skeva humor och skruvade uppfattning att denna skitserie är "rolig". Humorn i den byn stinker lika mycket som "Feskekörka"...bara att döpa ett fotbollslag till "Häcken" säger ju allt.

Vad gäller den inkompetente och urusle s.k. "komikern" Westerlund undrar jag bara om Dammbro och hans vänner som frenetiskt försvarar denna dyngspridning och nedsmutsning av såväl klack som förening ställer sig bakom att:
- En blekfet medelålders gubbe i bar överkropp mitt i TV torkar pannsvett och svetten ur armhålorna med en ihopknycklad DIF-tröja?
- Att samme gubbsjuke fetknopp dreglar efter 20 år yngre tjejer så han stammar mitt i DIFTV, allt under förevändningen att detta är "humor"?
- Att övriga arbetande i souvenirståndet oförskämt totalignoreras till förmån för en ung (och med situationen klart obekväm) blondin? Allt under förevändningen att detta är "humor"? Jag tyckte mig höra att en poäng med denna skitserie var att lyfta fram alla som gör matcherna möjliga? Ordet "alla" verkar dock vara ganska begränsat i gubbsjuke Westerlunds ögon. Humor?
- Att samme slusk fysiskt greppar tag i ovan nämnda tjej och tilltvingar sig en intervju, trots att hon helt uppenbart ogillar situationen, allt under förevändningen att detta är "humor"?
- Att klackens sång förlöjligas med att samme pajas står på klackplats och skriker "Vår bästa tid är nu", allt under förevändningen att detta är "humor"?
- Att pajasen försöker förknippa sig själv med A-laget genom att utnämna sig som lagets "Fluffer"?
- Att all DIF-publik utanför ståplats hånas genom att tituleras "dom andra idioterna"?
- Att en ideellt arbetande publikvärd i obligatorisk gul väst nedlåtande och ironiskt kallas "Sexxxy Lady", eller kollektivt tituleras "dom där uteliggarna"? Oj just det, publikvärden var ju inte en ungdomlig blondin...
- Att medlemmar ska få diskrimineras utifrån politisk åsikt och partitillhörighet?

Ett enda "JA" från ansvariga på ovanstående frågor är självförklarande att de är olämpliga för sina uppdrag och ska bytas ut omgående. Ett enda "NEJ" till ovanstående frågor är skäl nog att lägga ner skiten - direkt!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Mycket bra inlägg! Jag uppmanar ALLA att sakligt skriva ett mail till jerker.dammbro@difhockey.se för att visa att vi inte tolererar denna smörja och kräver en offentlig förklaring. Det räcker INTE att klargöra DIF Hockeys ställningstagande här på forumet - långt ifrån alla läser här.

För oss fans och DIF Hockeys bästa hoppas jag att SAMTLIGA härinne uttrycker sitt missnöje och KRÄVER att man OFFENTLIGT klargör att man INTE står bakom politisk diskriminering eller reportage utan substans.

Maila NU!
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
PatteW

Inlägg av PatteW »

Va e det med nya killen som intrevjuar på DIFTV? Han låter helt oitresserad och ruskigt tam. Vart tog glimten i ögat och humorn vägen? Är inte ens intressant att kolla på intervjuerna längre.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

PatteW skrev:Va e det med nya killen som intrevjuar på DIFTV? Han låter helt oitresserad och ruskigt tam. Vart tog glimten i ögat och humorn vägen? Är inte ens intressant att kolla på intervjuerna längre.
Håller helt & hållet med. Ruskigt dåliga intervjuer. Precis som du säger låter killen sanslöst ointresserad...intervjuerna som var enormt sevärda tidigare har blivit en stoooor gäspning. SKÄRPNING.
ConZzz

Inlägg av ConZzz »

Daniel942 skrev:Seriöst, vem är amatören som intervjuar? Inte ens ljudet funkar bra.
Ja ljudet är riktigt kasst.
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

ConZzz skrev:
Daniel942 skrev:Seriöst, vem är amatören som intervjuar? Inte ens ljudet funkar bra.
Ja ljudet är riktigt kasst.
Kvalitetskontroll någon? Den där intervjun borde aldrig publicerats, gör om, gör rätt.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Jag vill ha en intervju med Hardy där han förklarar varför det går pissdåligt.

Sen vill jag ha en intervju med Ekman om hans syn på sin egen insats hittills under säsongen. Jag har inte hört ett ljud eller knappt sett honom alls sen han kom hit (varken på eller vid sidan av isen). Skulle vilja att han förklarade varför han spelar pissdåligt.
Skriv svar