DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
B.I.B.A

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av B.I.B.A »

Kentta skrev:Kan inte DIFTV göra något i stil med de gamla "En dag med DIF" och "En dag med (intressant spelare)"? Gillar verkligen de serierna och det vore kul med en ny version av de båda!
Hoppas på något charmtroll då. Figge var ett bra val. Även Anger eller Danielsson hade funkat bra.

Förslag: Nisse, Fimpen, Riddarn, Honken :)
Avgå Jocke.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

B.I.B.A skrev:
Kentta skrev:Kan inte DIFTV göra något i stil med de gamla "En dag med DIF" och "En dag med (intressant spelare)"? Gillar verkligen de serierna och det vore kul med en ny version av de båda!
Hoppas på något charmtroll då. Figge var ett bra val. Även Anger eller Danielsson hade funkat bra.

Förslag: Nisse, Fimpen, Riddarn, Honken :)
Haha, en dag med Nisse. Kameramannen sitter i baksätet medan Nisse kör längst Stockholms gator, och utan minsta förvarning råkar Nisse köra över Henke Lundqvist :D
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
hjelm

Inlägg av hjelm »

Vår bästa tid är nu. Är otroligt pinsam.
Användarvisningsbild
Caveman
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

hjelm skrev:Vår bästa tid är nu. Är otroligt pinsam.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Vad i helvete är det där? Vår bästa tid är nu. Det absolut sämsta jag har sett. Vad är grejen? Inte ett dugg roligt och jävligt bonnigt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
DIFHockey4ever
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av DIFHockey4ever »

"Vår bästa tid är nu"??
Hur fan kan difhockey.se stå ut med att skapa sån här vedervärdig smörja? Inte roligt nånstans. Och vem är denne s.k. "komiker"? Han har ett par ljusår kvar för att kunna framkalla nån form av skratt. Nivån är ju så jävla låg att jag inte kan finna nån jämförelse - man skäms. Inte nog med att man får skämmas över tabell-läget och spelet hittills - nu kommer det här som en käftsmäll och som tre kubik salt i såren.

Det var bland det sämsta och mest pinsamma jag sett överlag och det smärtar enormt att det finns en koppling till DIF mitt i den här skiten. Är det nån PR-kupp från Gnaget?
Snälla, säg att vi inte pröjsar nåt för detta avfall till TV-produktion. Endast en bekräftelse på att denna skit skapats helt ideellt kan utgöra nån form av tröst för detta fiasko. Men se för fan till att det inte blir fler!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

DIFHockey4ever skrev:"Vår bästa tid är nu"??
Hur fan kan difhockey.se stå ut med att skapa sån här vedervärdig smörja? Inte roligt nånstans. Och vem är denne s.k. "komiker"? Han har ett par ljusår kvar för att kunna framkalla nån form av skratt. Nivån är ju så jävla låg att jag inte kan finna nån jämförelse - man skäms. Inte nog med att man får skämmas över tabell-läget och spelet hittills - nu kommer det här som en käftsmäll och som tre kubik salt i såren.

Det var bland det sämsta och mest pinsamma jag sett överlag och det smärtar enormt att det finns en koppling till DIF mitt i den här skiten. Är det nån PR-kupp från Gnaget?
Snälla, säg att vi inte pröjsar nåt för detta avfall till TV-produktion. Endast en bekräftelse på att denna skit skapats helt ideellt kan utgöra nån form av tröst för detta fiasko. Men se för fan till att det inte blir fler!
Tack för det inlägget. Vill ha ett utlåtande från DIF angående detta. Allt blir fel som föreningen gör just nu.

Alltså allvarligt talat, vad är detta? Om någon skrattar åt den där filmen så måste den personen i fråga vara hjärndöd.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Kan inte annat än hålla med. Det finns för övrigt en BRA komiker som är Djurgårdare och det är Martin Soneby. Han skulle åtminståne kunna hitta substans i skämten. Men det här kan lika gärna ha varit två stendade femtonåringar som latjat runt och det hade fortfarande hållit samma klass, eller avsaknad av den.

Problemet med hela skiten är att man inte fokuserar på att introducera den här Janne som en skön snubbe. Istället har man hoppat över det och direkt gått in i någon slags "Robert Gustafsson-fas" i hopp om att killen redan är känd och därför bara behöver synas i bild för att folk ska garva, när det i själva verket är så att han varken är känd eller rolig.

Nej, detta var verkligen en rejäl pungspark.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Heaty

"Våran bästa tid är nu"

Inlägg av Heaty »

Den här nya "humor" reportage-serien var väl ändå ett jävla stolpskott ändå.
Inte nog med att jag ska skämmas över vad som händer på isen, utan jag ska skämmas över vad nån tomte som kallar sig komiker gör i DIFs namn. Nej fy fan, gör inga mer "avsnitt" av det här tack, jag ber er.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Dessutom är "Vår bästa tid är nu" väldigt.... gnaget
Expert.
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

DIFHockey4ever skrev:"Vår bästa tid är nu"??

Japp. Lägg ner skiten. Fullständigt meningslöst och enbart pinsamt. Jag skäms över att ha sett det och tvingas förknippas med det genom att jag är Djurgårdare.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Andra avsnittet, minst lika pinsamt.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Mäklaren skrev:Andra avsnittet, minst lika pinsamt.
Om inte mer pinsamt. Vafan är detta?! Skäms över att jag som djurgårdare kopplas ihop med en sån här dynga.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Kentta skrev:
Mäklaren skrev:Andra avsnittet, minst lika pinsamt.
Om inte mer pinsamt. Vafan är detta?! Skäms över att jag som djurgårdare kopplas ihop med en sån här dynga.
Det andra avsnittet var åtminstone bättre, helt klart. Det är dock fortfarande långt ifrån roligt och om detta ska fortsätta så hoppas jag på en rejäl bättring.
Skämta om gnaget eller bajen så att man får skratta i alla fall.
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Tycker också att de här inslagen är riktig dynga. Betalar man för sånt här är man på hal is!
Skriv svar