Förlåt om jag skapar en ny "onödig tråd" på forumet, men är ny här och här inte så jävla hipp på att hitta trådar.
Finns det möjlighet att gå med i fabriken? Känner mig inte schysst när Fabriken gör allt jobb och jag står med en flagga som någon annan gjort utan att ha hjälpt till mer än att sjunga fullt ut.
Fabriken
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Fabriken
Vad jag vet finns det inga representanter från Fabriken på det här forumet, om du surfar in på http://www.jarnkaminerna.se/forum/ så ska du nog kunna hitta helt rätt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Haha Fabriken är ett skämt. Småungar som kallar sig Ultras utan att vara det.
Joina min grupp istället (DIF Yngsta).
- Daniel942
HAHAHAHAHAHA Dagensalskar_dif skrev:Haha Fabriken är ett skämt. Småungar som kallar sig Ultras utan att vara det.

DIF!
- SirDIFalot
Ultras och Fabriken är inte samma sak. Och inga i Fabriken kallar sig Ultras.alskar_dif skrev:Haha Fabriken är ett skämt. Småungar som kallar sig Ultras utan att vara det.
DIF Yngsta? Var det inte du som var 30 bast? Det sa du i alla fall själv här på forumet...
Expert.
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag får nöja mig med att köra med småttingarna.SirDIFalot skrev:alskar_dif skrev:Haha Fabriken är ett skämt. Småungar som kallar sig Ultras utan att vara det.
DIF Yngsta? Var det inte du som var 30 bast? Det sa du i alla fall själv här på forumet...
- -daniel-
Haha det här kan mycket väl vara den roligaste tråden någonsin på det här forumet. Du är störtskön.alskar_dif skrev:Jag får nöja mig med att köra med småttingarna.SirDIFalot skrev:alskar_dif skrev:Haha Fabriken är ett skämt. Småungar som kallar sig Ultras utan att vara det.