Sevärt om vanligt, och man gläds åt engagemanget, frenesin och framförallt glädjen som finns i och runtom matcherna. Mycket till skillnad från våra lirare i Elitserien som visar snudd på noll glädje, vilket är synd. Det är det som gör våra junisar så älskvärda.
Stockholm i final, som det ska vara. Den som gjort störst intryck på mig är den store, tuffe Liljendahl.
Även (vår) keeper Mutze-Hvitman (så jävla häftigt namn) är stabil och bra, i klass med Oscar Dansk från ifjol.
Sedan går det ju inte att bortse från Västerbottens Sebastian Aho, Smålands Crus-Rydberg och Johansson från samma distrikt.
Sjukt kul, många talanger. Nu blir det bronsmatch.
Tv-pucken 2010
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tv-pucken 2010
Säg den glädje som varar
Re: Tv-pucken 2010
TV-pucken är aldrig fel, kul att se om man kan hitta någon framtida Djurgårdsstjärna! :yes:
Finns två lirare i Stockholm 1 som åtminstone har efternamn man känner igen.
William Garpenlöv och Daniel Hörnqvist, är det släktingar till Johan Garplenöv och Patric Hörnqvist månne?
William Garpenlöv och Daniel Hörnqvist, är det släktingar till Johan Garplenöv och Patric Hörnqvist månne?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
William är son till Johan Garpenlöv.Edin skrev:TV-pucken är aldrig fel, kul att se om man kan hitta någon framtida Djurgårdsstjärna! :yes:
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Jag antog det. Hörnqvist då? Lillebror?Mäklaren skrev:William är son till Johan Garpenlöv.Edin skrev:TV-pucken är aldrig fel, kul att se om man kan hitta någon framtida Djurgårdsstjärna! :yes:
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.