Fyra pp mål, nu börjar det likna något Men än inga poäng ifrån Ekman eller Widing i denna match. Men äh, jag dömer ingen för en försäsong, bara dom producerar när det allvaret börjar. Lite som Mackan förra säsongen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Fyra pp mål, nu börjar det likna något Men än inga poäng ifrån Ekman eller Widing i denna match. Men äh, jag dömer ingen för en försäsong, bara dom producerar när det allvaret börjar. Lite som Mackan förra säsongen.
Känns mycket väl som det, ja. När hela maskineriet är igång så kommer vi ha flera farliga femmor. Bom-bom presterar, härligt!
Fan, trodde aldrig jag skulle säga detta och jag ser inte på matchen just nu, men känns det inte som att Owuya har varit bättre än Ridderwall än så länge?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Fan, trodde aldrig jag skulle säga detta och jag ser inte på matchen just nu, men känns det inte som att Owuya har varit bättre än Ridderwall än så länge?
Owuya har tränat bättre än Ridderwall i sommar, och det märks.
Jim Morrison skrev:Fan, trodde aldrig jag skulle säga detta och jag ser inte på matchen just nu, men känns det inte som att Owuya har varit bättre än Ridderwall än så länge?
Owuya har tränat bättre än Ridderwall i sommar, och det märks.
Ja, känns nästan som att Ridderwall bara förväntar sig att han ska få förstaspaden denna säsong. Skulle inte förvåna mig om Owuya tog över den om det fortsätter så här. Men återigen, jag ser inte på matchen just nu men av det jag har sett så har Mark varit bättre. Enligt mig.