1. FBK
2. VF
3. HV71
4. LHC
5. Leksand
6. SSK
7. Timrå
8. DIF
9. Modo
10. Brynäs
11. Luleå
12. Mora
Tippade lite med hjärtat

Sedan tror jag (tyvärr) att H***rna från Karlstad tar SM-guldet.
Detta gäller en hel serie. Man "skräller" inte i 50 omgångar. Där är det kvalité på truppen som gäller. Visst, vi kanske slår något av topplagen, men i längden ser det inte bra ut. Jag hoppas jag har fel........PerkaBalo skrev:Hur många gånger har man inte suttit å tittat på Hocky, där kommentatorerna säjer:
Nä nu kan "Lag" inte ta igen detta, det finns inte en chans!
Men vad händer " Lag" vänder å vinner!!!!!
För att citera "nån" Allt kan hända i hocky!
Se på matchen, Sverige - Finland för ett gäng år sen (kommer inte ihåg om det var Os eller VM) Finland leder med 1-5, men vad händer Sverige vänder å vinner med 6-5. ALLT kan hända i hocky!!
Gårdare skrev:Detta gäller en hel serie. Man "skräller" inte i 50 omgångar. Där är det kvalité på truppen som gäller. Visst, vi kanske slår något av topplagen, men i längden ser det inte bra ut. Jag hoppas jag har fel........PerkaBalo skrev:Hur många gånger har man inte suttit å tittat på Hocky, där kommentatorerna säjer:
Nä nu kan "Lag" inte ta igen detta, det finns inte en chans!
Men vad händer " Lag" vänder å vinner!!!!!
För att citera "nån" Allt kan hända i hocky!
Se på matchen, Sverige - Finland för ett gäng år sen (kommer inte ihåg om det var Os eller VM) Finland leder med 1-5, men vad händer Sverige vänder å vinner med 6-5. ALLT kan hända i hocky!!
Nä, man gör ju inte det...så här är min profetia:Man "skräller" inte i 50 omgångar.