Lirade rätt mycket förut, dock endast med playmoney då jag är under 18. Pokerstars lirade jag på då, nu för tiden blir det väl bara lite då och då på facebook och även vid vissa tillfällen med polare på helgerna sådär.
diffarn1 skrev:Vore kul och höra om vi har några poker lirare här.
Vart och vad spelar ni?
Spelar på betsson brukar bli Hold´em eller Ohama
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jodå, förut blev det en hel del texas på pokerstars. Har dock inte haft tid på sistone då studenten närmar sig med stormsteg, så blir bara enstaka gånger på helgerna med kompisar.
Spelar faktiskt ganska mycket, med blandade resultat. Om någon vänlig själ på det här forumet skulle vilja ödsla någon timme på att lära mig spela ''på riktigt'', så vore det välkommet... är lite för prestigeladdat för att fråga en kunnig polare
Mäklaren skrev:Spelar faktiskt ganska mycket, med blandade resultat. Om någon vänlig själ på det här forumet skulle vilja ödsla någon timme på att lära mig spela ''på riktigt'', så vore det välkommet... är lite för prestigeladdat för att fråga en kunnig polare
Jag är ingen expert, spelar med en bankrulle på runt $180 för tillfället, blir mest Sng's, men du kan ju lägga upp lite Handhistorik så kanske jag kan hjälpa till.
EDIT: Om bankrullen svänger mycket kan det bero på för dålig bankrulle hantering, alltså till exempel inte spela cashgames med mer än 5 % av sin br och turneringar 2 % osv.
diffarn1 skrev:Vore kul och höra om vi har några poker lirare här.
Vart och vad spelar ni?
Spelar på betsson brukar bli Hold´em eller Ohama
Höga stakes? Cashgames, sng's eller turneringar?
Själv kör jag mest Sng's och turneringar mellan $1 till $5.
Tänkte att vi kunde dela med oss och diskutera handhistorik i den här tråden om någon känner för det.
brukar spela med stakes mellan 0,50 eller 1 $
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Mäklaren skrev:Spelar faktiskt ganska mycket, med blandade resultat. Om någon vänlig själ på det här forumet skulle vilja ödsla någon timme på att lära mig spela ''på riktigt'', så vore det välkommet... är lite för prestigeladdat för att fråga en kunnig polare
Kolla på rounders så lär du dig
Jo tjena, maken till stringbets har väl sällan skådats!
haha men filmen är ju bra
haha men filmen är ju bra
De e sant, men som utbildningssyfte? Neeeeeeee
Förövrigt älskar jag denna tråd! Sjukt trött på alla dryga pokerforum som finns, hoppas denna tråd lever ett tag iallafall.
Finns det tillräckligt många kan vi köra igång en privatturnering kanske på nån sajt. (hoppas detta är ok att disskutera här på forumet annars får nån mod säga till om man bryter mot nån regel)