Tellqvist32 skrev: ↑2024-03-08 20:19:43
Kedjan Dahlström-Rensfeldt-Brodin kostar hur mycket pengar som helst och är fruktansvärt usla alla tre. Vi hade kunnat haft sex bra forwards för dessa pengar.
Totalt värdelösa.
Dom är alla tre brukare. Klart det inte händer nått.
Sjukt hur man håller på att para ihop Rensfeldt och Brodin jämt och ständigt. Har dom familj eller sover dom i samma säng också ?
Janzoo skrev: ↑2024-03-08 20:09:30
1-1 i Östersund, fint
Och där kom 1-2
Kom fem minuter innan vi fick plinget
Jag är lika sen som Kalmars mål.
Äh, kan tycka att det är anmärkningsvärt att TV4 ger "pling" för 1-1 i Östersund när det redan stod 1-2. Måste väl för fan kunna automatiseras så att man får det live
Själv kommer jag inte ens åt matchen på varken appen eller hemsidan via luren för att tv4 har problem. Blir så förbannad
Kedjan Dahlström-Rensfeldt-Brodin kostar hur mycket pengar som helst och är fruktansvärt usla alla tre. Vi hade kunnat haft sex bra forwards för dessa pengar.
Totalt värdelösa.
Sjukt hur man håller på att para ihop Rensfeldt och Brodin jämt och ständigt. Har dom familj eller sover dom i samma säng också ?
Hoppas på Dahlström Norman Liss inför slutspelet.
Kollar ni lite extra på Rensfeldt så ser ni att han är sjukt viktig, spelar ju i en kedja med 1 man mindre (Brodin) så inte så lätt
Alberget1891 skrev: ↑2024-03-08 20:37:03
Blir det Löven i kvarten om detta står sig?
Det ska väljas, men i mitt tycke är det klart att SSK tar Mora före Löven givet detta tabelläge...även om forumet har sagt annorlunda, att vi får Mora.
Alberget1891 skrev: ↑2024-03-08 20:37:03
Blir det Löven i kvarten om detta står sig?
Det ska väljas, men i mitt tycke är det klart att SSK tar Mora före Löven givet detta tabelläge...även om forumet har sagt annorlunda, att vi får Mora.
Totalt värdelösa.
Sedan att Norman, Odelius etc ska kunna leverera direkt i en kvart. Är orealistiskt!
Totalt värdelösa.
Sedan att Norman, Odelius etc ska kunna leverera direkt i en kvart. Är orealistiskt!
Odelius får inte spela, och ska inte spela. Skicka honom över pölen NUUUUU. Jävla slöseri med lön och utrymme, dessutom ansvarig för Linddboms skada.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2024-03-08 20:47:58, redigerad totalt 2 gång.