Sökningen fann 2157 träffar

av Ohddan
2026-06-01 13:38:23
Kategori: Djurgården Hockey
Tråd: Silly Season 2026/27
Svar: 2818
Visningar: 372759

Silly Season 2026/27

Sportjournalister över hela världen måste vara fostrade hos SVT då.
av Ohddan
2026-05-27 14:33:57
Kategori: Djurgården Hockey
Tråd: Silly Season 2026/27
Svar: 2818
Visningar: 372759

Silly Season 2026/27

Skööööönt. Vart orolig att Wessner inte skulle ha någon plats!
av Ohddan
2026-05-18 07:37:44
Kategori: Djurgården Hockey
Tråd: Säsongen 2026/27
Svar: 111
Visningar: 18848

Säsongen 2026/27

Grewe dippade ju fullständigt efter sitt fina slutspel i HA. Har han en chans att hitta tillbaka eller tror ni han är slut?
av Ohddan
2026-03-26 21:20:30
Kategori: Djurgården Hockey
Tråd: Silly Season 2026/27
Svar: 2818
Visningar: 372759

Silly Season 2026/27

wardo skrev: 2026-03-26 20:43:14 Nu får ni ta det här med en nypa salt – skvallerlarmet går på högvarv 😅 Men… Hellberg har börjat följa Wilmer Skoog på Instagram. De har ju aldrig spelat tillsammans och det skiljer ändå åtta år mellan dem 👀
Så gott som klar då!
av Ohddan
2026-03-26 19:28:13
Kategori: Djurgården Hockey
Tråd: Silly Season 2026/27
Svar: 2818
Visningar: 372759

Silly Season 2026/27

Det är ju bara att stämma in i sången. Luddet har varit en given favorit sen han kom in. En enormt ödmjuk och fin kille som förmodligen har varit viktigare i omklädningsrummet än på isen. Hatten av.
av Ohddan
2026-03-24 19:22:58
Kategori: Djurgården Hockey
Tråd: Silly Season 2026/27
Svar: 2818
Visningar: 372759

Silly Season 2026/27

Han ser överlycklig ut. Glimrar :D
av Ohddan
2026-03-22 18:46:10
Kategori: Övrig sport
Tråd: SHL: Övriga lag
Svar: 235
Visningar: 127394

SHL: Övriga lag

Va sysslar hv med?
av Ohddan
2026-03-21 22:50:12
Kategori: Matcher
Tråd: Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3
Svar: 502
Visningar: 35770

Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3

Hit me! Skulle vilja ha in någon som brinner lite, Kollar hatar jag men gillar passionen och försöken till påverkan. Melin är passion ingen favorit, men inte heller gårdare. Förselår att vi behöver någon sådan. Hade velat att vi tog in Abbott istället för vart han hamnade, ska vi försöka med Bulan,...
av Ohddan
2026-03-21 17:07:55
Kategori: Matcher
Tråd: Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3
Svar: 502
Visningar: 35770

Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3

Är det 99 gånger pengarna på vändning eller?
av Ohddan
2026-03-21 15:58:13
Kategori: Matcher
Tråd: Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3
Svar: 502
Visningar: 35770

Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3

DIF_Soldier skrev: 2026-03-21 15:56:51
Manijock skrev: 2026-03-21 15:47:52
dlopajo skrev: 2026-03-21 15:44:49 Dags att börja tackla...
Vem ska göra det? Har ju inte slutspelsspetsen med? Grewe/Brodin-kedjan hade behövts här.
Brodin anno 2026 hade inte hunnit fram till sargen i tid.
Och Grewe har väl knappt delat ut en tackling på hela säsongen.
av Ohddan
2026-03-21 14:28:29
Kategori: Matcher
Tråd: Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3
Svar: 502
Visningar: 35770

Åttondelsfinal 3 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 21/3

Vad gör den där Solem i truppen? Tror inte jag hört namnet nämnas av kommentatorn de matcher jag sett.
av Ohddan
2026-03-19 18:45:17
Kategori: Matcher
Tråd: Åttondelsfinal 2 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 19/3
Svar: 556
Visningar: 21703

Åttondelsfinal 2 25/26 Malmö - Djurgårdens IF 19/3

Gud vad bajsnödigt det är. Inte första och absolut inte sista gånget de tar ett rejält felbeslut.
av Ohddan
2026-03-17 20:53:29
Kategori: Matcher
Tråd: Åttondelsfinal 1 25/26 Djurgårdens IF - Malmö 17/3
Svar: 524
Visningar: 25086

Åttondelsfinal 1 25/26 Djurgårdens IF - Malmö 17/3

#10 skrev: 2026-03-17 20:49:08 Där borde Malmö haft solklart pp, ingen som gnäller???
Finns inga solklara mot DIF nu. De får speara domaren och bli friade för min del :D
av Ohddan
2026-03-17 17:49:28
Kategori: Matcher
Tråd: Åttondelsfinal 1 25/26 Djurgårdens IF - Malmö 17/3
Svar: 524
Visningar: 25086

Åttondelsfinal 1 25/26 Djurgårdens IF - Malmö 17/3

SirDIFalot skrev: 2026-03-17 17:43:46
Tellqvist32 skrev: 2026-03-17 17:42:02 Att låta Mange stå oavsett mot SAIK var superkorkat.
inte därför han saknas.
Vad är anledningen?