Sökningen fann 9610 träffar
- 2026-06-05 15:07:57
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Silly Season 2026/27
- Svar: 2781
- Visningar: 363441
Silly Season 2026/27
Marknaden känns ganska död efter intervjun med Due-Boje. Lär väl bli två nya Hudon och Snively i slutet på sommaren.
- 2026-06-03 18:47:46
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Ny arena?
- Svar: 742
- Visningar: 367807
Ny arena?
Är det inte så att vi får en liten procent av försäljningen, medan lag som äger sin arena får allt? Är väl det som är hela grejen med att äga sin arena vs att inte göra det. Visst är det så. Minus att ha folk som har hand om inköp och kioskpersonal såklart. Men att äga sin egen arena är inte gratis...
- 2026-06-03 16:21:54
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Ny arena?
- Svar: 742
- Visningar: 367807
- 2026-06-03 09:56:30
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Ny arena?
- Svar: 742
- Visningar: 367807
Ny arena?
Finansieringsmodellen och vart arenan ska byggas ska utredas fram till årsskiftet.Jim Morrison skrev: ↑2026-06-03 09:39:12
Ge en konkret plan med en tidsram. Exakt vilket datum ska detta påbörjas?
- 2026-06-03 08:57:07
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Ny arena?
- Svar: 742
- Visningar: 367807
Ny arena?
Lite frågor till Matthias Sånemyr efteråt: - Har ännu ingen åsikt om vart arenan ska ligga gällande Hovets eller Söderstations gamla tomt. Fördelen med Söderstations gamla tomt är att vi kan spela på Hovet under tiden den byggs - Minst 10.000 är kapaciteten man vill ha. Gärna lite mer Frågor till S...
- 2026-06-03 08:28:27
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Ny arena?
- Svar: 742
- Visningar: 367807
Ny arena?
En helt ny arena ska byggas i Globenområden. Den ska kallas "Nya Hovet". Ca 10.000 åskådare.
Antingen byggs Nya Hovet på nuvarande Hovets plats alternativt att den byggs på Söderstadions gamla tomt. Målet är att den ska börja byggas under nästa mandatperiod.
Antingen byggs Nya Hovet på nuvarande Hovets plats alternativt att den byggs på Söderstadions gamla tomt. Målet är att den ska börja byggas under nästa mandatperiod.
- 2026-06-02 17:00:14
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Ny arena?
- Svar: 742
- Visningar: 367807
Ny arena?
Med tanke på att det är en presskonferens tillsammans med de två största hyresgästerna så är jag väldigt optimistisk.
Tror på en helt ny arena.
Tror på en helt ny arena.
- 2026-05-31 17:07:56
- Kategori: Övrig sport
- Tråd: Landslagshockey
- Svar: 1077
- Visningar: 349549
Landslagshockey
Stort grattis till Norge som vinner sin första medalj!
Får hoppas Schweiz vinner sitt första guld ikväll.
Får hoppas Schweiz vinner sitt första guld ikväll.
- 2026-05-28 19:49:23
- Kategori: Övrig sport
- Tråd: Landslagshockey
- Svar: 1077
- Visningar: 349549
- 2026-05-26 20:49:09
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: DIF i Media
- Svar: 6365
- Visningar: 1889182
DIF i Media
Inte ens ett litet inlägg på X eller Instagram. Något kan man väl ge oss? Det minsta lilla hype. Man kan väl ha någon som har hand om sociala medier en timme i veckan iallafall?
- 2026-05-24 17:02:40
- Kategori: Övrig sport
- Tråd: DIF Fotboll
- Svar: 8983
- Visningar: 1964525
DIF Fotboll
Allsvenskan är på väg att bli småstädernas sport också nu när Malmö är på väg utför?
- 2026-05-23 17:16:00
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Silly Season 2026/27
- Svar: 2781
- Visningar: 363441
Silly Season 2026/27
Varje säsong så brukar det ju levereras en riktig bomb. Nu har jag ganska svårt att se den där riktiga bomben :S men jag hoppas.
- 2026-05-22 20:23:48
- Kategori: Övrig sport
- Tråd: DIF Fotboll
- Svar: 8983
- Visningar: 1964525
DIF Fotboll
DIF-abstinens som man hade så gick man på fredagsfotboll som man inte gör ofta. Men fyfan vilken obefintlig underhållning.
- 2026-05-17 17:58:42
- Kategori: Övrig sport
- Tråd: Landslagshockey
- Svar: 1077
- Visningar: 349549
Landslagshockey
Och matchens spelare. Wow.
- 2026-05-17 17:18:06
- Kategori: Djurgården Hockey
- Tråd: Silly Season 2026/27
- Svar: 2781
- Visningar: 363441
Silly Season 2026/27
Att ersätta Frondell, Eklund och Björck som spelat nästintill gratis, kommer att bli riktigt dyrt. Frågan är om vi verkligen har råd med det. Förra säsongen hade vi fjärde högst lönekostnad i SHL. Hur är det ens möjligt när man har 3 juniorer högt upp i kedjorna? Det kommer att vara omöjligt. I min...