varför petter?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Norton
Inlägg: 1
Blev medlem: 2005-06-09

varför petter?

Inlägg av Norton »

hur i helvete kan petter få komma tillbaka? har han någonsin varit bra....näää
Användarvisningsbild
Rash
Inlägg: 713
Blev medlem: 2005-07-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Varfor inte Petter?
Han har lirat i DIF forut och hans rutin gar inte att ersatta. Sen ar det val tankt att Lassila ska vara forsta valet, sa Petter ar en fullgod andra malvakt och jag tror inte han skulle gora bort sig om han fick chansen.

Sen ar DIFs ekonomi inte heller den basta, vi kan ju inte varva precis vem vi vill. Sa med tanke pa omstandigheterna och att DIF forsoker ha sa manga stockholmare i laget som mojligt sa ar Petter klockrehn i mina ogon!
Lycka är att vara djurgårdare
DIF-Hockey
Inlägg: 67
Blev medlem: 2005-06-16

Inlägg av DIF-Hockey »

Petter Rönnquist är helt ok andramålvakt..
Erik I
Inlägg: 773
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Lund

Inlägg av Erik I »

Gäller snacket Dif-målvakter måste jag få säga att jag är ytterst förvånad att Dif inte försökte plocka Hadelöv. Norrlänning, OK, men med förflutet i Dif och borde därför passa in bra i Dif:s ambition att ha spelare med klubbhjärta (att en spelare är från Stockholm betyder nämligen i sig noll; förstår inte riktigt den policyn att nobba folk för att de inte är från stockholm och sedan värva Franzén....).

Plus att Mif åkte ur vilket gjorde laget till en motsvarande budgetbinge på Konsum man bara kunde plocka ur, ta 3 betala för 2 ungefär. hadelöv har dessutom tillhört Mifs bästa spelare de gångna säsongerna och har absolut inte varit att lasta för att laget bara rasat. Där gjorde Dif i mina ögon en miss.

Vad var det nu som hänt med Tomas Magnusson, mv-tränaren?
Skriv svar