Säsongen 2024/25

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Jimmy Peterson
Inlägg: 712
Blev medlem: 2007-08-27
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Säsongen 2024/25

Inlägg av Jimmy Peterson »

Ny tränare och nyförvärv in så nu drar vi igång nästa säsong även här. Silly-snack hålls fortsatt i silly-tråden.
Mash
Inlägg: 2343
Blev medlem: 2010-09-23

Säsongen 2024/25

Inlägg av Mash »

Sista säsongen på Hovet?
Må den få ett värdigt farväl.
Galning1998
Inlägg: 265
Blev medlem: 2023-04-16

Säsongen 2024/25

Inlägg av Galning1998 »

Vi kanske inte går upp men vi ska fan vara bäst i stan
tomten
Inlägg: 1006
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongen 2024/25

Inlägg av tomten »

Kämpa Djurgården
Användarvisningsbild
jsson
Inlägg: 1662
Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongen 2024/25

Inlägg av jsson »

Måtte vi få till att vi kan prestera bra över 60 minuter.

Match till match kan alltid vara svajigt. Sån är hocken. Men vi måste kunna vara påkopplade en hel match.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Användarvisningsbild
Exile
Inlägg: 1404
Blev medlem: 2021-01-22

Säsongen 2024/25

Inlägg av Exile »

Hade nog tappat suget helt om det inte vore för Wikegårds och Kimbys inträde...Längtar redan efter hösten!
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2335
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

Säsongen 2024/25

Inlägg av Buford »

Exile skrev: 2024-04-30 17:07:16 Hade nog tappat suget helt om det inte vore för Wikegårds och Kimbys inträde...Längtar redan efter hösten!
Känner lite samma, deras intåg blev den injektions boost som jag behövde! Nu hoppas jag på att det löser sig med spelare både in och ut som gör oss starkare.
Användarvisningsbild
crike
Inlägg: 2296
Blev medlem: 2009-11-21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongen 2024/25

Inlägg av crike »

Kan man vara nöjd med en säsong även om vi inte går upp?

Vi har haft två säsonger i rad där vi haft perioder under grunserien där vi varit klappkassa men ändå har vi tagit oss till final. Tror dock ingen av oss känner att "den här säsongen kommer jag minnas och ändå vara nöjd med trots att vi inte gick upp" just pga att det varit sådana stora partier med skit under grundserien.

Hur kommer ni känna om vi tuffar på från början nästa säsong och inte har några avgrundsdjupa dalar och kanske kommer in på en andra-/tredjeplats (kanske tom 1:a) för att sen torska finalen igen? Säsongen har varit jämnare men slutplaceringen blir ändå densamma.

Jag vette fan men tror att en bättre grundserie lämnar en bättre bismak men man kommer ändå känna att det var skit om vi inte gick upp.

Noll substans här men behövde bara få ut det.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald
Inlägg: 11877
Blev medlem: 2005-06-09
Ort: Dallas, Elm Street 411, 6th floor

Säsongen 2024/25

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

crike skrev: 2024-04-30 20:40:19 Kan man vara nöjd med en säsong även om vi inte går upp?

Vi har haft två säsonger i rad där vi haft perioder under grunserien där vi varit klappkassa men ändå har vi tagit oss till final. Tror dock ingen av oss känner att "den här säsongen kommer jag minnas och ändå vara nöjd med trots att vi inte gick upp" just pga att det varit sådana stora partier med skit under grundserien.

Hur kommer ni känna om vi tuffar på från början nästa säsong och inte har några avgrundsdjupa dalar och kanske kommer in på en andra-/tredjeplats (kanske tom 1:a) för att sen torska finalen igen? Säsongen har varit jämnare men slutplaceringen blir ändå densamma.

Jag vette fan men tror att en bättre grundserie lämnar en bättre bismak men man kommer ändå känna att det var skit om vi inte gick upp.

Noll substans här men behövde bara få ut det.
Nej, förvisso skulle det nog kännas ännu tyngre

Men om vi kunde få saker att fungera som ett lag och upprepa goda vanor över en säsong (så någon sorts trygghet infinner sig), då känns chansen ändå större att det skulle kunna funka även i ett kvalspel

Nu har vi spelat som en påse skit i säkert 40 av 52 omgångar, i två säsonger,
Det har ju aldrig känts speciellt troligt att saker ska börja fungera bara för att "Slutspelet" börjar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
niz
Inlägg: 87
Blev medlem: 2013-10-02
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongen 2024/25

Inlägg av niz »

100% nästa år kommer nåt bondelag köra en AI genererad låt. Kom ihåg vad vi är och var vi kommer ifrån. Som vanligt men glöm fan inte!
Skriv svar