Final 3 23/24 Djurgårdens IF -Brynäs 21/4

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Ohddan
Inlägg: 1487
Blev medlem: 2012-03-01

Final 3 23/24 Djurgårdens IF -Brynäs 21/4

Inlägg av Ohddan »

Av nån anledning är det vad som stör mig mest. Att vi sitter fast med två usla målvakter. Hävelid kan ju kanske bli bättre. Andrén... Not so much.
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2332
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

Final 3 23/24 Djurgårdens IF -Brynäs 21/4

Inlägg av Buford »

Ohddan skrev: 2024-04-22 07:10:49 Av nån anledning är det vad som stör mig mest. Att vi sitter fast med två usla målvakter. Hävelid kan ju kanske bli bättre. Andrén... Not so much.
Skulle vara perfekt om vi kunde låna ut en av dem (Andrén) under hela nästa säsong, på så sätt ta in någon bättre.
Användarvisningsbild
Ohddan
Inlägg: 1487
Blev medlem: 2012-03-01

Final 3 23/24 Djurgårdens IF -Brynäs 21/4

Inlägg av Ohddan »

Buford skrev: 2024-04-22 07:41:33
Ohddan skrev: 2024-04-22 07:10:49 Av nån anledning är det vad som stör mig mest. Att vi sitter fast med två usla målvakter. Hävelid kan ju kanske bli bättre. Andrén... Not so much.
Skulle vara perfekt om vi kunde låna ut en av dem (Andrén) under hela nästa säsong, på så sätt ta in någon bättre.
Nåt mer spännande åtminstone. Andrén har ju ändå släppt in höstlöv sen finalen 2018 eller när det begav sig. Litet hack i kurvan uppåt hos Almtuna. Varför inbillade man sig att han skulle hålla den nivån egentligen?
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Final 3 23/24 Djurgårdens IF -Brynäs 21/4

Inlägg av Daniel942 »

Längst ner här kan vi läsa matchtrådarna från 2011 när vi låg under 0-3 mot Luleå:

viewforum.php?f=9&start=900
DIF!
Användarvisningsbild
Eriksson
Inlägg: 742
Blev medlem: 2012-02-18

Final 3 23/24 Djurgårdens IF -Brynäs 21/4

Inlägg av Eriksson »

Det var fn bara mindre dåligt förr, eller?

Tog och skapade en mall för alla kommande matcher från viewforum.php?f=9&start=900 :lol:
SkönaDjurgårn skrev: 2011-03-13 03:01:15 Happ, det blev i princip [fyll i valfritt resultat] igen, otippat... [fyll i valfri coach]har än en gång misslyckats kapitalt med att förändra en match, matchserie, spel, inställning osv osv osv.

Och förutom [fyll i valfri coach](och [fyll i valfri sportchef]) lägger jag all skuld på de rutinerade spelarna. Typ alla över 25 år kan suga åt er av denna kritik. Det är inte meningen att en gallerjunior och hans polare ska bära DIF på sina axlar. Det ska [fyll i valfri ledande spelare], [fyll i valfri ledande spelare], [fyll i valfri ledande spelare], [fyll i valfri ledande spelare]och de övriga välavlönade, rutinerade spelarna göra och det har de inte gjort!

Jag hävdade någon gång under säsongen att [fyll i valfri ledande spelare]är den sämsta värvningen i DIF´s historia med tanke på lön och prestation. Trodde jag skulle få ångra detta då han kom in i sitt tvåveckors målstim men nej...jag står fast vid det. Tack för derbymålen men resten av vad han presterat är ett stort skämt. [fyll i valfri spelare]skymtade förbi i bild ett par ggr i dag, annars hade jag inte trott att han var med i matchen överhuvudtaget. Skjöt han ett enda skott? Bjöd han på en enda tackling? Stick!

Nu hoppas jag på storrensning i truppen och bland ledarna men det kommer väl inte hända mycket och vi tuffar på likadant nästa säsong, eller?
Vad vet jag, jag är bara en supporter som gnäller
Skriv svar