Silly Season 2024/25

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Stenkollsåklart
Inlägg: 197
Blev medlem: 2023-02-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2024/25

Inlägg av Stenkollsåklart »

BigJ skrev: 2024-02-21 23:24:31
Knickedick skrev: 2024-02-21 23:11:47
Stenkollsåklart skrev: 2024-02-21 22:59:38
Knickedick skrev: 2024-02-21 21:55:55 Kan folk chilla med Värvningar

Möjligen ska vi ta in en toppToppTopp-center
Men vi ska definitivt gå med Juniorerna nästa säsong.

Eklund- Eriksson-Frondell
Wersäll- Stockselius- Drott
Det kan vi ju göra, men då måste alla här inne också fatta att vi som bäst kommer att vara ett mittenlag. Finns massor av energi och spelglädje, men att över en hel säsong ha två kedjor med juniorer, det kommer inte att hålla. Det ser bra ut från sidan, för det går fort och det är mycket energi, men det tar tid att lära sig att spela seniorhockey och ta vuxna beslut över tid. Det är några få spelare som har tillräckligt mycket sense - tycker jag.Att ha dem i truppen och låta få dem få spela sig till en tröja, absolut, men att dessa sex skulle ingå i någon typ av stomme nästa år blir tunt… den enda som är helt given är Linus Eriksson. Frondell kanske kan vara redo. Eklund kanske. Resten är bra backup, inte mer. Om vi ska ha några ambitioner dvs…. Det är iallafall min åsikt.
Du för såklart blanda på de där med Krüger, Blomgren, Klasen, Grewe och säkert nån mer som bör vara kvar, Axel, Kevin, Glad och Ragge lär bli kvar och det är ju dom som är stommen. Jag tycker inte vi har ekonomin att bredda mer och helt ärligt så tycker jag att de unga som kommit in visat mer glöd. Jag är så urbota trött på alla dåliga värvningar att jag ser det mer som kapitalförstöring. Jag vill ha en riktig tävling med ungdomar som tar tröjor av de som inte presterar.
Jag tror på våra junisar, de står sig bra bland de bästa i Sverige. In med Viggo och Mackan också på en gång.
Förlåt men jag är så jävla trött på våra överreklamerade gamlingar som inte är med i line-uppen mer än två matcher i rad. In med hunger och ge dom förtroende. Dom håller högre klass redan idag än många av de ordinarie dyrare spelarna
Konstigt resonemang. Om du menar Krüger så har han 2 matcher i rad attackerats av aik och deras tränare, är ju knappast beroende på ålder...
Norman fick en puck på foten så han fick en fraktur, knappast beroende på ålder...
De som har varit borta längst är våra juniorbackar, knappast beroende på ålder...
Om det hade varit ett vinnande koncept att spela med ett halvt gäng juniorer så hade väl någon testat detta vinnande koncept? Få juniorer är färdiga hockeyspelare när de är 18år. Det funkar att ta in talang i en grupp med rutin, och få dessa spelare att växa. Men dessa spelare kommer inte vinna de viktiga matcherna ås oss. Så är det bara. Det ser MYCKET bättre ut än vad det är. Att åka fort och fladdra runt ser bra ut och ger energi, men det är inte ett vinnande spel. Och taktiskt så är Rensfeldt bättre än de allra flesta juniorer…

Våra juniorer juniorer är bland de bästa JUNIORERNA i Sverige. I juniorligan. Ett fåtal utav de som går via våra juniorer kommer etablera sig på hög allsvensk nivå eller högre. Steget från juniorhockey till seniorhockey är stort och det håller inte ifall vi vill gå upp. Punkt. Att bygga 2-3 stycken per år, visst. Att ta upp 6st på en gång - nej. Det kommer heller inte ske, så jag borde kanske släppa detta 🙃
Knickedick
Inlägg: 1268
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2024/25

Inlägg av Knickedick »

BigJ skrev: 2024-02-21 23:24:31
Knickedick skrev: 2024-02-21 23:11:47
Stenkollsåklart skrev: 2024-02-21 22:59:38
Knickedick skrev: 2024-02-21 21:55:55 Kan folk chilla med Värvningar

Möjligen ska vi ta in en toppToppTopp-center
Men vi ska definitivt gå med Juniorerna nästa säsong.

Eklund- Eriksson-Frondell
Wersäll- Stockselius- Drott
Det kan vi ju göra, men då måste alla här inne också fatta att vi som bäst kommer att vara ett mittenlag. Finns massor av energi och spelglädje, men att över en hel säsong ha två kedjor med juniorer, det kommer inte att hålla. Det ser bra ut från sidan, för det går fort och det är mycket energi, men det tar tid att lära sig att spela seniorhockey och ta vuxna beslut över tid. Det är några få spelare som har tillräckligt mycket sense - tycker jag.Att ha dem i truppen och låta få dem få spela sig till en tröja, absolut, men att dessa sex skulle ingå i någon typ av stomme nästa år blir tunt… den enda som är helt given är Linus Eriksson. Frondell kanske kan vara redo. Eklund kanske. Resten är bra backup, inte mer. Om vi ska ha några ambitioner dvs…. Det är iallafall min åsikt.
Du för såklart blanda på de där med Krüger, Blomgren, Klasen, Grewe och säkert nån mer som bör vara kvar, Axel, Kevin, Glad och Ragge lär bli kvar och det är ju dom som är stommen. Jag tycker inte vi har ekonomin att bredda mer och helt ärligt så tycker jag att de unga som kommit in visat mer glöd. Jag är så urbota trött på alla dåliga värvningar att jag ser det mer som kapitalförstöring. Jag vill ha en riktig tävling med ungdomar som tar tröjor av de som inte presterar.
Jag tror på våra junisar, de står sig bra bland de bästa i Sverige. In med Viggo och Mackan också på en gång.
Förlåt men jag är så jävla trött på våra överreklamerade gamlingar som inte är med i line-uppen mer än två matcher i rad. In med hunger och ge dom förtroende. Dom håller högre klass redan idag än många av de ordinarie dyrare spelarna
Konstigt resonemang. Om du menar Krüger så har han 2 matcher i rad attackerats av aik och deras tränare, är ju knappast beroende på ålder...
Norman fick en puck på foten så han fick en fraktur, knappast beroende på ålder...
De som har varit borta längst är våra juniorbackar, knappast beroende på ålder...
Jo, för den senaste skadeperioden är ju verkligen de enda de här gubbarna har varit borta. Verkligen…….Det var samma sak förra säsongen.
Gäller ju framförallt Krüger, Norman, Ytterell och Klasen.

Som sagt lira Juniorerna. Det är så jävla slött överlag
Praetori
Inlägg: 13762
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Silly Season 2024/25

Inlägg av Praetori »

Stenkollsåklart skrev: 2024-02-22 00:53:04 Våra juniorer juniorer är bland de bästa JUNIORERNA i Sverige. I juniorligan. Ett fåtal utav de som går via våra juniorer kommer etablera sig på hög allsvensk nivå eller högre. Steget från juniorhockey till seniorhockey är stort och det håller inte ifall vi vill gå upp. Punkt. Att bygga 2-3 stycken per år, visst. Att ta upp 6st på en gång - nej. Det kommer heller inte ske, så jag borde kanske släppa detta 🙃
På det sättet är hockey ändå som andra arbetsplatser. Så länge saker går vägen är ungdomlig geist en hjälpmotor för de linjära uppgifterna men man får räkna med lite 'svinn' på grund av misstag. Men sen när det blir röriga kvartal, uppstår nya problem eller är 'tråkigt' så behövs erfarenhet och rutin för att det hela inte skall skära ihop på riktigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Knickedick
Inlägg: 1268
Blev medlem: 2014-05-13
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2024/25

Inlägg av Knickedick »

Stenkollsåklart skrev: 2024-02-22 00:53:04
BigJ skrev: 2024-02-21 23:24:31
Knickedick skrev: 2024-02-21 23:11:47
Stenkollsåklart skrev: 2024-02-21 22:59:38
Knickedick skrev: 2024-02-21 21:55:55 Kan folk chilla med Värvningar

Möjligen ska vi ta in en toppToppTopp-center
Men vi ska definitivt gå med Juniorerna nästa säsong.

Eklund- Eriksson-Frondell
Wersäll- Stockselius- Drott
Det kan vi ju göra, men då måste alla här inne också fatta att vi som bäst kommer att vara ett mittenlag. Finns massor av energi och spelglädje, men att över en hel säsong ha två kedjor med juniorer, det kommer inte att hålla. Det ser bra ut från sidan, för det går fort och det är mycket energi, men det tar tid att lära sig att spela seniorhockey och ta vuxna beslut över tid. Det är några få spelare som har tillräckligt mycket sense - tycker jag.Att ha dem i truppen och låta få dem få spela sig till en tröja, absolut, men att dessa sex skulle ingå i någon typ av stomme nästa år blir tunt… den enda som är helt given är Linus Eriksson. Frondell kanske kan vara redo. Eklund kanske. Resten är bra backup, inte mer. Om vi ska ha några ambitioner dvs…. Det är iallafall min åsikt.
Du för såklart blanda på de där med Krüger, Blomgren, Klasen, Grewe och säkert nån mer som bör vara kvar, Axel, Kevin, Glad och Ragge lär bli kvar och det är ju dom som är stommen. Jag tycker inte vi har ekonomin att bredda mer och helt ärligt så tycker jag att de unga som kommit in visat mer glöd. Jag är så urbota trött på alla dåliga värvningar att jag ser det mer som kapitalförstöring. Jag vill ha en riktig tävling med ungdomar som tar tröjor av de som inte presterar.
Jag tror på våra junisar, de står sig bra bland de bästa i Sverige. In med Viggo och Mackan också på en gång.
Förlåt men jag är så jävla trött på våra överreklamerade gamlingar som inte är med i line-uppen mer än två matcher i rad. In med hunger och ge dom förtroende. Dom håller högre klass redan idag än många av de ordinarie dyrare spelarna
Konstigt resonemang. Om du menar Krüger så har han 2 matcher i rad attackerats av aik och deras tränare, är ju knappast beroende på ålder...
Norman fick en puck på foten så han fick en fraktur, knappast beroende på ålder...
De som har varit borta längst är våra juniorbackar, knappast beroende på ålder...
Om det hade varit ett vinnande koncept att spela med ett halvt gäng juniorer så hade väl någon testat detta vinnande koncept? Få juniorer är färdiga hockeyspelare när de är 18år. Det funkar att ta in talang i en grupp med rutin, och få dessa spelare att växa. Men dessa spelare kommer inte vinna de viktiga matcherna ås oss. Så är det bara. Det ser MYCKET bättre ut än vad det är. Att åka fort och fladdra runt ser bra ut och ger energi, men det är inte ett vinnande spel. Och taktiskt så är Rensfeldt bättre än de allra flesta juniorer…

Våra juniorer juniorer är bland de bästa JUNIORERNA i Sverige. I juniorligan. Ett fåtal utav de som går via våra juniorer kommer etablera sig på hög allsvensk nivå eller högre. Steget från juniorhockey till seniorhockey är stort och det håller inte ifall vi vill gå upp. Punkt. Att bygga 2-3 stycken per år, visst. Att ta upp 6st på en gång - nej. Det kommer heller inte ske, så jag borde kanske släppa detta 🙃
Taktik i all ära men man måste ha vissa skills och potentialen i juniorernas skills är högre än Rensfeldts någonsin varit. I dagens moderna hockey är skridskoåkningenIskridskoskikligheten mycket mer betydelsefull särskillt i den här serien där det taktiska tänkandet inte är lika bra som i högre ligor. Vi släpper det, MEN,
Jag kommer att hålla dig till ditt ord, med att ett fåtal av våra juniorer kommer att etablera sig på Hög allsvensk nivå eller högre. Bara förra säsongen hade vi 4-5 egna i truppen som nu är etablerade på högre nivå :lol:
Du har rätt vi lägger ner. Jag tvivlar härmed på ditt öga för talang.
Stenkollsåklart
Inlägg: 197
Blev medlem: 2023-02-09
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2024/25

Inlägg av Stenkollsåklart »

Knickedick skrev: 2024-02-22 22:06:06
Stenkollsåklart skrev: 2024-02-22 00:53:04
BigJ skrev: 2024-02-21 23:24:31
Knickedick skrev: 2024-02-21 23:11:47
Stenkollsåklart skrev: 2024-02-21 22:59:38

Det kan vi ju göra, men då måste alla här inne också fatta att vi som bäst kommer att vara ett mittenlag. Finns massor av energi och spelglädje, men att över en hel säsong ha två kedjor med juniorer, det kommer inte att hålla. Det ser bra ut från sidan, för det går fort och det är mycket energi, men det tar tid att lära sig att spela seniorhockey och ta vuxna beslut över tid. Det är några få spelare som har tillräckligt mycket sense - tycker jag.Att ha dem i truppen och låta få dem få spela sig till en tröja, absolut, men att dessa sex skulle ingå i någon typ av stomme nästa år blir tunt… den enda som är helt given är Linus Eriksson. Frondell kanske kan vara redo. Eklund kanske. Resten är bra backup, inte mer. Om vi ska ha några ambitioner dvs…. Det är iallafall min åsikt.
Du för såklart blanda på de där med Krüger, Blomgren, Klasen, Grewe och säkert nån mer som bör vara kvar, Axel, Kevin, Glad och Ragge lär bli kvar och det är ju dom som är stommen. Jag tycker inte vi har ekonomin att bredda mer och helt ärligt så tycker jag att de unga som kommit in visat mer glöd. Jag är så urbota trött på alla dåliga värvningar att jag ser det mer som kapitalförstöring. Jag vill ha en riktig tävling med ungdomar som tar tröjor av de som inte presterar.
Jag tror på våra junisar, de står sig bra bland de bästa i Sverige. In med Viggo och Mackan också på en gång.
Förlåt men jag är så jävla trött på våra överreklamerade gamlingar som inte är med i line-uppen mer än två matcher i rad. In med hunger och ge dom förtroende. Dom håller högre klass redan idag än många av de ordinarie dyrare spelarna
Konstigt resonemang. Om du menar Krüger så har han 2 matcher i rad attackerats av aik och deras tränare, är ju knappast beroende på ålder...
Norman fick en puck på foten så han fick en fraktur, knappast beroende på ålder...
De som har varit borta längst är våra juniorbackar, knappast beroende på ålder...
Om det hade varit ett vinnande koncept att spela med ett halvt gäng juniorer så hade väl någon testat detta vinnande koncept? Få juniorer är färdiga hockeyspelare när de är 18år. Det funkar att ta in talang i en grupp med rutin, och få dessa spelare att växa. Men dessa spelare kommer inte vinna de viktiga matcherna ås oss. Så är det bara. Det ser MYCKET bättre ut än vad det är. Att åka fort och fladdra runt ser bra ut och ger energi, men det är inte ett vinnande spel. Och taktiskt så är Rensfeldt bättre än de allra flesta juniorer…

Våra juniorer juniorer är bland de bästa JUNIORERNA i Sverige. I juniorligan. Ett fåtal utav de som går via våra juniorer kommer etablera sig på hög allsvensk nivå eller högre. Steget från juniorhockey till seniorhockey är stort och det håller inte ifall vi vill gå upp. Punkt. Att bygga 2-3 stycken per år, visst. Att ta upp 6st på en gång - nej. Det kommer heller inte ske, så jag borde kanske släppa detta 🙃
Taktik i all ära men man måste ha vissa skills och potentialen i juniorernas skills är högre än Rensfeldts någonsin varit. I dagens moderna hockey är skridskoåkningenIskridskoskikligheten mycket mer betydelsefull särskillt i den här serien där det taktiska tänkandet inte är lika bra som i högre ligor. Vi släpper det, MEN,
Jag kommer att hålla dig till ditt ord, med att ett fåtal av våra juniorer kommer att etablera sig på Hög allsvensk nivå eller högre. Bara förra säsongen hade vi 4-5 egna i truppen som nu är etablerade på högre nivå :lol:
Du har rätt vi lägger ner. Jag tvivlar härmed på ditt öga för talang.
Jag vet inte om du vill missförstå, men… Jag säger att man inte bör bygga en trupp med juniorer som knappt spelat något i allsvenskan än. Att man kan addera ett par stycken nya varje år, som sedan växer till säsong 2, då adderar man ytterligare. Jag säger inte att det ska vara totalt 2 unga spelare i truppen? 🤷🏼

förra året hade vi inte särskilt många som spelade sin första säsong med a-laget och dessutom var bärande? Lekkerimäki och Öhgren hade 25 SHL-matcher sedan året innan. Det skapar hårdhet. Dessutom kom Östlund upp och började etablera sig. I SHL. Bara för att få lite perspektiv. Året efter var de med och bar. Nu pratar vi om spelare som alla är supertalanger.

Blomgren kom upp förra året, gjorde det okej, i år är han en utav våra absolut bästa spelare. I år har vi en spelare som jag är övertygad kommer att vara en bärande spelare nästa år, i Linus Eriksson. Sedan kommer säkert någon, eller några till att ta ett par steg till och bli bärande. Jag tror att vi kan addera ett par till, men beror på hur truppen kommer se ut, vilka det blir. Det handlar inte bara om spelarnas talang när du bygger ett lag. Ska du vinna många matcher över tid, så behöver man annat än energi och talang. Rutin och taktisk skicklighet är minst lika viktig, och det ger talangerna utrymme att utvecklas och bli bättre. Det är få spelare som tar steget från juniorhockey till att etablera sig på allsvensk och shl-nivå. Dessutom behöver de spelare man tar upp få spela mycket för att få den utveckling som krävs. Att kasta in dem i allsvenska och de får 6-7min per match, är inte bra för deras utveckling. Vi har massor med exempel på spelare som kommit upp i DIF både i shl och allsvenskan, gjort en säsong okej, men trots det hamnat i ettan eller i botten på allsvenskan. Det beror på att det krävs mer än att vara en duktig junior. Att då tro att vi ska ha 2 kedjor med bara juniorer, som enligt dig även ska spela tillsammans, håller inte. Det är inte sjyst mot dessa spelare, och det är inte sjyst mot oss supportrar, eftersom vi vill vara med och kämpa om att gå upp 😉

Jag är inte blind för talang, jag ser liksom du vilka som har det som krävs. Däremot är jag lite mer cynisk och jag vet vad som krävs för att bygga ett vinnande lag på den här nivån. Kan vi tänka oss att ta ett mellanår eller två, för att bygga de här spelarna, göra dem redo för att vinna serien och ett tufft slutspel, absolut. Om det är premissen. Men vill vi vara med och tampas så tror jag du har fel. Och av den anledningen tror jag inte att vi kommer att ha två kedjor vara med junisar ordinarie i truppen . Wikegård vet om inte andra det 🙃
EspenK
Inlägg: 9054
Blev medlem: 2016-03-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Silly Season 2024/25

Inlägg av EspenK »

Förläng med Glad !!!!


Killen borde vara årets JK. Kommer till jobbet varje dag. Står upp för laget och är aldrig dålig.


Följande spelare måste tyvärr bort för att ge plats åt bättre lösningar:

Gradin,Dahlström, WNilsson(redan klar för fisk), Hammarn, Lill Kevin, Berglund,

Norman är en duktig defensiv spelare men den offensiva produktionen är ju lika med 0. Dessutom var gjord av glas senast två säsongerna.
EspenK
Inlägg: 9054
Blev medlem: 2016-03-05
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Jönköping

Silly Season 2024/25

Inlägg av EspenK »

Vi har sämst målskillnad av topp 6. Varför? För vi gör inte mål.

Vi kan tokdominera i matcher utan att få iväg ett enda farligt skott. Något är ju fel. Vi har tex 26 mindre mål i målskillnad än gnägget.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5854
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Silly Season 2024/25

Inlägg av Daniel942 »

EspenK skrev: 2024-02-24 07:02:49 Vi har sämst målskillnad av topp 6. Varför? För vi gör inte mål.

Vi kan tokdominera i matcher utan att få iväg ett enda farligt skott. Något är ju fel. Vi har tex 26 mindre mål i målskillnad än gnägget.
Vi har ju ”tokdominerat” i 2 matcher på 47 omgångar.
Vi har fel spelare, tyvärr. Bygga om, bygga rätt.
DIF!
Donkels-3.0
Inlägg: 1155
Blev medlem: 2021-09-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2024/25

Inlägg av Donkels-3.0 »

Återigen räknar ner nu tills katastrofen KG är out från Djurgården Hockey
Användarvisningsbild
captcash
Inlägg: 4517
Blev medlem: 2012-03-31
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sthlm

Silly Season 2024/25

Inlägg av captcash »

Daniel942 skrev: 2024-02-24 08:13:45
EspenK skrev: 2024-02-24 07:02:49 Vi har sämst målskillnad av topp 6. Varför? För vi gör inte mål.

Vi kan tokdominera i matcher utan att få iväg ett enda farligt skott. Något är ju fel. Vi har tex 26 mindre mål i målskillnad än gnägget.
Vi har ju ”tokdominerat” i 2 matcher på 47 omgångar.
Vi har fel spelare, tyvärr. Bygga om, bygga rätt.
Korrekt! Det är fan inte många matcher vi varit, med marginal, bäst! Vi vinner på att kämpa, leda/ligga under med udda mål in mot slutet, panika och tappa ledningar i slutet men ibland ändå kunna vinna med just uddamålet.
Vi är inte ett BRA lag som kan spela ut ett annat lag och komfortabelt vinna med 6-1 eller något, vi har inte varit det på hela säsongen och detta är ett klart tecken på att laget är felbyggt. Har man inte (som topplag) en hel packe matcher som man bara kör över ett dåligt motstånd utan minsta problem, då är man inte ett bra lag, då kämpar man fram uddamåls-vinster och det kommer aldrig hålla genom ett slutspel.
Våra killar lär ha noll energi kvar för varje match behöver de fightas för sitt liv, de har aldrig några sköna "slaktar matcher" när man bara är nöjd, glad och spelat för det är KUL en hel match.. nepp, vi kommer alltid ur matcherna, helt mentalt körda, uddamål åt något håll och aldrig någonsin kunna känna att "fan vad kul vi hade på isen idag, vi dominerade verkligen, satan vad bra vi var".
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
Henkos
Inlägg: 1265
Blev medlem: 2009-10-24
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Lorensberg

Silly Season 2024/25

Inlägg av Henkos »

Ligger något i detta.
Osten östlund
Inlägg: 1747
Blev medlem: 2022-08-10

Silly Season 2024/25

Inlägg av Osten östlund »

Donkels-3.0 skrev: 2024-02-24 10:04:50 Återigen räknar ner nu tills katastrofen KG är out från Djurgården Hockey
1 grej till kan han göra. Förläng med Glad!
Tellqvist32
Inlägg: 590
Blev medlem: 2023-01-24
Medlem: Ja, ständig medlem

Silly Season 2024/25

Inlägg av Tellqvist32 »

EspenK skrev: 2024-02-24 07:02:49 Vi har sämst målskillnad av topp 6. Varför? För vi gör inte mål.

Vi kan tokdominera i matcher utan att få iväg ett enda farligt skott. Något är ju fel. Vi har tex 26 mindre mål i målskillnad än gnägget.
Det är väldigt enkelt. Vi har för få skickliga forwards. Krüger och Klasen är de enda som håller hög "spetsklass" i serien bland våra forwards.

Och i ärlighetens namn så är det inte så att de spottar in poäng i 5-mot-5 heller.
Daven
Inlägg: 298
Blev medlem: 2015-03-19
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2024/25

Inlägg av Daven »

Ny/Klasen - Krüger - Ny
Norman - Costmar/Ny - Blomgren
Frondell - Rensfeldt - Brodin
Grewe - Eriksson - Gradin
Wersäll/Schlyter

Ragnarsson - Ny/PJ
Glad - Ytterell
Ny - Loponen/Ny

Hävelid
Lidö

Andersson och Nilsson till SHL.
Tvek om Klasen orkar en säsong till i HA.
Norman är väl tvek, men säkert inte jättedyr med tanke på frånvaron senaste två säsongerna.
Ny center, förhoppningsvis Costmar.
Signa Glad och in med PJ.
Frondell och Eriksson in i truppen på heltid.
Loponen spelat få matcher men fått upp ögonen för honom.
Andrén out, Lidö in.

Om vi är kvar i HA.
Användarvisningsbild
Tobbis
Inlägg: 814
Blev medlem: 2012-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Silly Season 2024/25

Inlägg av Tobbis »

Va det inte snack om att Andersson stannar?
Skriv svar