Hockey för att det är kul

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Döden
Inlägg: 1885
Blev medlem: 2022-02-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Hockey för att det är kul

Inlägg av Döden »

Testar att fråga här... Jag har en son som fyller 16, han lirade hockey tills han var ca 12-13, sen ledsnade han för det blev "för seriöst". Han vill gärna spela hockey och matcher men för att det är kul. Jag har kollat korpen, men dom verkar inte ha någon hockey i sthlm? Någon som vet om det finns någonstans man kan köra "på skoj"? Inte allmis, utan någorlunda uppstyrt?
Praetori
Inlägg: 13757
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

Hockey för att det är kul

Inlägg av Praetori »

Döden skrev: 2024-01-15 13:20:32 Testar att fråga här... Jag har en son som fyller 16, han lirade hockey tills han var ca 12-13, sen ledsnade han för det blev "för seriöst". Han vill gärna spela hockey och matcher men för att det är kul. Jag har kollat korpen, men dom verkar inte ha någon hockey i sthlm? Någon som vet om det finns någonstans man kan köra "på skoj"? Inte allmis, utan någorlunda uppstyrt?
Finns ju flera lag i Stockholm som lirar i de lägre divisionerna samt "veteranhockey" som innehåller en hel del ungdomar/motionärer och även bättre spelare som "kör extra" utanför ordinarie klubblag.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skriv svar