Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Rolv
Inlägg: 240
Blev medlem: 2009-10-29

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av Rolv »

:cry:
#10 skrev: 2023-04-06 21:22:18
Tellqvist32 skrev: 2023-04-06 21:21:12
Osten östlund skrev: 2023-04-06 21:13:54 Om dom inte vänder detta på lör, samt upp till bevis/visa att jag har fel! Så är dessa felvärvningar. "Kastat pengar i sjön":


- Klasen
-Brodin
- Falk
-Söderlund
-Hedström
-Liss
-Alm
- Rensfeldt

Liss, Brodin o Klasen är garanterat top 10 i HA lön

Om KG ska fortsätta sprätta pengar/va sportchef , så måste han förtydliga sin värvning strategi.
Tycker bara Krüger, Elliot och Ytterell kan anses lyckade av de "dyra" värvningarna. Övriga hade vi kunnat vara utan.

Brodin, Norman och Rensfeldt kostar säkert två-tre gånger så mycket som andra spelare på deras nivå som man hade kunnat hitta i lag som t.ex. Mora.
Jo nu med facit så är det så, men i augusti så hyllade vi dom
Amen!
#10
Inlägg: 13062
Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av #10 »

Man mådde skit igårkväll, man mår skit nu när man vaknar.

Otroligt harmlösa period 2 och 3 igår, en riktig gåta hur det kan se ut så, coachningen orkar jag inte ens dividera om nåt mer, den är värdelös och kommer fortsätta vara värdelös,

In Garpen we trust!
Användarvisningsbild
Buford
Inlägg: 2287
Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av Buford »

#10 skrev: 2023-04-07 06:59:50 Man mådde skit igårkväll, man mår skit nu när man vaknar.

Otroligt harmlösa period 2 och 3 igår, en riktig gåta hur det kan se ut så, coachningen orkar jag inte ens dividera om nåt mer, den är värdelös och kommer fortsätta vara värdelös,

In Garpen we trust!
Exakt samma här broder!

Trots att vi vet att DIF är som ett lotteri så sitter man där efteråt och undrar vad fan som hände liksom...
thelinho
Inlägg: 850
Blev medlem: 2022-10-28
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av thelinho »

Vi öppnade åtminstone okej. Sen kalldusch 30 sekunder efter 1-0 målet, vilket inte får ske, sabbade momentum.

Sorgens dag, men man måste fortsätta tro på 2-2 på söndag och sen break på måndag. Annars är det över
Tellqvist32
Inlägg: 526
Blev medlem: 2023-01-24
Medlem: Ja, ständig medlem

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av Tellqvist32 »

thelinho skrev: 2023-04-07 08:12:48 Vi öppnade åtminstone okej. Sen kalldusch 30 sekunder efter 1-0 målet, vilket inte får ske, sabbade momentum.

Sorgens dag, men man måste fortsätta tro på 2-2 på söndag och sen break på måndag. Annars är det över
Till och med ynka 12 sekunder innan Odelius, för vilken gång i ordningen, ställde till det. Vi hann knappt teka i ledning innan pucken låg i eget nät.
challe1990
Inlägg: 4
Blev medlem: 2023-04-07
Säsongskort: Ja

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av challe1990 »

Vad är det för jävla idioter som försöker plocka julgrans-fans efter matchen vid ingången för bortastå? Jävla småglin som inte fattar ett skit om supporterkultur. Det finns noll jävla spänning i att brösta upp sig mot en julgran. Vill ni ha spänning så vet ni var ni ska söka er, men jag gissar att ni som försöker plocka julgranar mest är en belastning i riktiga sammanhang.

Vi vet vilka några av er var och ni kommer se att folk kommer kontakta er.

Tipspeng utlovas till den som kan identifiera idioten som stjäl en Löven-halsduk OCH sen lägger benen på ryggen när julgranen från Umeå springer efter honom. Herregud.
Användarvisningsbild
KnoxBlue
Inlägg: 172
Blev medlem: 2016-03-11

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av KnoxBlue »

challe1990 skrev: 2023-04-07 10:45:44 Vad är det för jävla idioter som försöker plocka julgrans-fans efter matchen vid ingången för bortastå? Jävla småglin som inte fattar ett skit om supporterkultur. Det finns noll jävla spänning i att brösta upp sig mot en julgran. Vill ni ha spänning så vet ni var ni ska söka er, men jag gissar att ni som försöker plocka julgranar mest är en belastning i riktiga sammanhang.

Vi vet vilka några av er var och ni kommer se att folk kommer kontakta er.

Tipspeng utlovas till den som kan identifiera idioten som stjäl en Löven-halsduk OCH sen lägger benen på ryggen när julgranen från Umeå springer efter honom. Herregud.

Hoppas han fick stryk. Halsdukstjuven alltså.
challe1990
Inlägg: 4
Blev medlem: 2023-04-07
Säsongskort: Ja

Semifinal 3 22/23 Djurgårdens IF - Björklöven IF 6/4

Inlägg av challe1990 »

KnoxBlue skrev: 2023-04-07 12:24:25
challe1990 skrev: 2023-04-07 10:45:44 Vad är det för jävla idioter som försöker plocka julgrans-fans efter matchen vid ingången för bortastå? Jävla småglin som inte fattar ett skit om supporterkultur. Det finns noll jävla spänning i att brösta upp sig mot en julgran. Vill ni ha spänning så vet ni var ni ska söka er, men jag gissar att ni som försöker plocka julgranar mest är en belastning i riktiga sammanhang.

Vi vet vilka några av er var och ni kommer se att folk kommer kontakta er.

Tipspeng utlovas till den som kan identifiera idioten som stjäl en Löven-halsduk OCH sen lägger benen på ryggen när julgranen från Umeå springer efter honom. Herregud.

Hoppas han fick stryk. Halsdukstjuven alltså.
Polisen hindrade julgranen från att komma ikapp och jag höll på att skämma ihjäl mig. En av våra stjäl alltså en halsduk från en julgran, flyr sen för livet och låter polisen skydda honom. Patetiskt beteende som man förknippar med Helsingborg-fans och annat pack som ger sig på barnfamiljer men backar i skarpa lägen. :roll:

Om någon här vet vem halsdukstjuven är, så hälsa att det är bäst för honom att han själv hör av sig till mig. Konsekvenserna kommer annars bli många resor värre och förr eller senare så identifierar vi honom. Ska han undvika risken att bli identifierad så får han nog den närmsta tiden undvika alla hockey- och fotbollsmatcher.
Skriv svar