HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
BigJ
Inlägg: 2273
Blev medlem: 2014-01-16

HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Inlägg av BigJ »

"Att vi går ner oss och blir ängsliga vid minsta motgång är ju nu en mental fråga till 100%, finns absolut inget självförtroende överhuvudtaget,"

Delvis, men just idag håller jag inte helt med. Jag tycker Lindbom tyvärr ställde till det ganska mycket på egen hand och framförallt kom man ut och gjorde en riktigt bra tredje period.
BigJ
Inlägg: 2273
Blev medlem: 2014-01-16

HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Inlägg av BigJ »

Eriksson skrev: 2023-01-18 22:13:31
BigJ skrev: 2023-01-18 22:07:40 Hur som helst så tror jag att detta lag kommer kunna klara slutsspelshockey riktigt bra, nästan 20 matcher innan man behöver vara som bäst.
I och för sig, men då skall man ta sig till slutspel också, tyvärr så har de senaste säsongerna gjort mig djävligt skeptisk till prestation då det gäller
Du kan ha rätt och jag håller med historiskt men kan man komma ur den negativa trend vi har nu så kan det ge en riktig boost tror jag
Användarvisningsbild
Eriksson
Inlägg: 742
Blev medlem: 2012-02-18

HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Inlägg av Eriksson »

Tog inte lång tid förräns Aftonpacket högg på KG Som tur är så finns Ludde, dock pinsamt att han ska gå in å rädda nån annans grodor

ÖRNSKÖLDSVIK/STOCKHOLM. Djurgårdens sportchef K–G Stoppel menar att supportrarna bara gnäller.

Efter sjätte raka förlusten tar Ludvig Rensfeldt dem i försvar.

– De är helt fantastiska, säger han efter 6–3-nederlaget mot Modo
Vad vet jag, jag är bara en supporter som gnäller
STINGRAY71
Inlägg: 150
Blev medlem: 2021-02-21

HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Inlägg av STINGRAY71 »

Årets pyspunka levererat av KG före dagens match..
"Fansen gnäller och förstår inte hockey" ⁉️🥵 ⁉️🤡 fortsätter sedan med
"Vi fick behålla spelarna vi ville behålla efter degraderingen" ⁉️ 🤡 ⁉️⁉️ 🙈 DU SKOJJAR ⁉️
"Otur med skador och 5 spelare borta på JVM"
Även ikoner har ett bäst före datum..bevisat idag ⁉️
Lite RADIKAL AUTENTICITET i omklädnings rummet vore på sin plats istället..⁉️
Det verkar även som att skiten sitter kvar i väggarna på kansliet ⁉️ och behöver rensas rent.. om man nu anser att fansen är problemet med alla spelare som underpresterat..
Praetori
Inlägg: 13757
Blev medlem: 2010-03-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm

HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Inlägg av Praetori »

STINGRAY71 skrev: 2023-01-18 22:50:05 Årets pyspunka levererat av KG före dagens match..
"Fansen gnäller och förstår inte hockey" ⁉️🥵 ⁉️🤡 fortsätter sedan med
"Vi fick behålla spelarna vi ville behålla efter degraderingen" ⁉️ 🤡 ⁉️⁉️ 🙈 DU SKOJJAR ⁉️
"Otur med skador och 5 spelare borta på JVM"
Även ikoner har ett bäst före datum..bevisat idag ⁉️
Lite RADIKAL AUTENTICITET i omklädnings rummet vore på sin plats istället..⁉️
Det verkar även som att skiten sitter kvar i väggarna på kansliet ⁉️ och behöver rensas rent.. om man nu anser att fansen är problemet med alla spelare som underpresterat..
Du utgår från att storhet alltid håller sig kvar på något sätt. DIF får ingenting gratis och jag kan påminna om en annan framgångsrik klubb från Stockholm i form av IK Göta som nu för en ganska dolsk elitmässig tillvaro.
Saker löser sig inte bara för att det är DIF och att det finns historia. Det hänger på arbete, från alla. Medlemmar, Styrelse, Kansli, Sportslig ledning ner till bås och spelare och supportrar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
STINGRAY71
Inlägg: 150
Blev medlem: 2021-02-21

HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Inlägg av STINGRAY71 »

Blir lite goddag yxskaft.. ⁉️ vad som saknas är TRANSPARENS rakt igenom hela klubben..spiralen rakt ner i avgrunden började med Jocke gate sen har sakerna bara avlöst varandra med den ena värre än den andra i form av Berry, ny nya tränare, interna makt kamper, hanteringen av spelare som Videll, Hank etc men även legoknektar utifrån i värsta bajen video juggar stylen ⁉️ och nu efter KG's mic drop att vi fick dom spelare att stanna som vi ville ha ⁉️ och fansen bara gnäller ⁉️ men ingen själv kritik ang detta och lag bygget för denna säsong ⁉️
Tror ett problem som börjar växa i huvudet på spelarna är just detta eviga tjat "det är i finalen som vi ska va som bäst"... kopplar inte ditt inspel ang "att jag tror allt löser sig för att vi är DIF" ⁉️ nån djävla ordning får det väl ändå va ‼️ vi e faan inte GAIS 🤫
Manijock
Inlägg: 7793
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

HA 22/23: Modo - Djurgårdens IF 18/1

Inlägg av Manijock »

Fantastiska Ludde. Lite skillnad på kompetens där. Bit inte den hand som föder en..

KG? Jadu, tycker på riktigt att det är dags att kliva bort nu. Garpen kan sportchefa och in med en ny tränare. Den här säsongen är bara en transportsträcka ändå. Större chans att Aik går upp. Ge upp och satsa långsiktigt!

Försök rensa ut och hitta någon trygghet. Ingen förväntar sig någonting av er längre. Det är inte Modo, Löven och Mora vi ska slå, utan nedre mitten.
Skriv svar