Säsongskort & Biljetter 22/23

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Vart köper du säsongskort 22/23?

Omröstningen slutade 2022-09-21 16:01:28

Klacken
9
20%
Aktiv Sittplats
10
23%
Kortsida sittplats (Gul & Röd)
5
11%
Långsida (Blå & Guld)
10
23%
Blir inget säsongskort
10
23%
 
Antal röster: 44

Användarvisningsbild
Hildi
Inlägg: 193
Blev medlem: 2011-02-15
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongskort & Biljetter 22/23

Inlägg av Hildi »

Nån annan som har problem med säsongskorts-biljetten till imorgon? Först fungerade inte länken till morgondagens biljett man fick via säsongskortsmailet, sen när den väl fungerade så skickades en trasig länk där biljetten skulle vara. Mina bänkgrannar har haft samma problem. Och DIFs biljettsupport lyser med sin frånvaro på mailkontakt.
Någon som haft samma problem men lyckats få svar från DIF?
Döden
Inlägg: 1885
Blev medlem: 2022-02-03
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongskort & Biljetter 22/23

Inlägg av Döden »

Hildi skrev: 2022-08-30 15:20:35 Nån annan som har problem med säsongskorts-biljetten till imorgon? Först fungerade inte länken till morgondagens biljett man fick via säsongskortsmailet, sen när den väl fungerade så skickades en trasig länk där biljetten skulle vara. Mina bänkgrannar har haft samma problem. Och DIFs biljettsupport lyser med sin frånvaro på mailkontakt.
Någon som haft samma problem men lyckats få svar från DIF?
Vet att säsongare med samma problem ringt och på så sätt fått en länk. Verkar varit superstruligt.
Användarvisningsbild
Behring72
Djurgården Hockey
Inlägg: 3
Blev medlem: 2022-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongskort & Biljetter 22/23

Inlägg av Behring72 »

Hej,

Vi har haft problem med AXS och jag är i kontakt med dem, det var problem igår som de sa var lösta men jag ser inte heller mina privata kort så har kontaktat support.sv@axs.com för svar. Ser Ni inte era kort så maila dem även ni.

Så snart jag har mer info så åk jag men vet ej varför det är strul men oavsett skall detta lösas innan ikväll och de med säsongskort som vill se matchen kommer vi lösa. //Thomas Behrig /DIF Hockey.
DIFLuWi
Inlägg: 2516
Blev medlem: 2018-09-24
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongskort & Biljetter 22/23

Inlägg av DIFLuWi »

Behring72 skrev: 2022-08-31 11:18:11 Hej,

Vi har haft problem med AXS och jag är i kontakt med dem, det var problem igår som de sa var lösta men jag ser inte heller mina privata kort så har kontaktat support.sv@axs.com för svar. Ser Ni inte era kort så maila dem även ni.

Så snart jag har mer info så åk jag men vet ej varför det är strul men oavsett skall detta lösas innan ikväll och de med säsongskort som vill se matchen kommer vi lösa. //Thomas Behrig /DIF Hockey.
Har inte själv något att göra med biljettproblem, men fantastiskt att du komma in här och svarar!
Väldigt uppskattat att ni tar er tid att informera via den här kanalen också!

Keep it up!
Användarvisningsbild
Behring72
Djurgården Hockey
Inlägg: 3
Blev medlem: 2022-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongskort & Biljetter 22/23

Inlägg av Behring72 »

Hej, har nu fått svar av AXS att de hade systemuppdatering och därav problemet igår och idag men det skall vara löst nu. /Thomas B
LasseTM
Inlägg: 53
Blev medlem: 2017-10-13
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongskort & Biljetter 22/23

Inlägg av LasseTM »

Jag kan fortfarande inte se mitt säsongskort på AXS
Skriv svar