Säsongskort & Biljetter 22/23
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Krüger, Brodin, Söderlund mfl har kritat på, nu är det dags för dig att också skriva på för DIF nästa säsong.
DIF Hockey kommer under dagen att gå ut med när säsongskorten släpps.
Tills dess så kör vi en forum-poll! Vart tänker du köpa säsongskort nästa säsong?
Tycker det är sjukt viktigt att vi skapar en stabil grund nu med säsongskort så kan vi få säsongen att bli någonting riktigt bra tillsammans. Framåt DIF!
DIF Hockey kommer under dagen att gå ut med när säsongskorten släpps.
Tills dess så kör vi en forum-poll! Vart tänker du köpa säsongskort nästa säsong?
Tycker det är sjukt viktigt att vi skapar en stabil grund nu med säsongskort så kan vi få säsongen att bli någonting riktigt bra tillsammans. Framåt DIF!
DIF!
Köp, köp, köp!
Låt oss knäcka media med fulla hus på Hovet, säsongare och lösbiljetter tillsammans. Vi ska tillbaka och det kommer att vara ett privilegium att få vara med på den resan.
Detta är mitt första inlägg och ni får ursäkta andradelen i mitt forum-namn, ni förstår säkert. Problemet är att jag inte vet hur man ändrar det, är en senior Djurgårdare (gått på Hovet sedan slutet av 1960-talet då t ex bägge kortsidorna var ståplats).
Låt oss knäcka media med fulla hus på Hovet, säsongare och lösbiljetter tillsammans. Vi ska tillbaka och det kommer att vara ett privilegium att få vara med på den resan.
Detta är mitt första inlägg och ni får ursäkta andradelen i mitt forum-namn, ni förstår säkert. Problemet är att jag inte vet hur man ändrar det, är en senior Djurgårdare (gått på Hovet sedan slutet av 1960-talet då t ex bägge kortsidorna var ståplats).
Drömde om en trebacksformation med Stefan "Pärlan" Perlström, Tordan Nänzén och Thomas Eriksson, inte en motståndare vågade gå över våran försvarsblå.
Skrev på för 2 år i klacken inför förra säsongen. Ingen SHL-out där utan jag stannar för spela upp oss!
Har man släppt några prisuppgifter?
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Bor tyvärr för långt bort. 

-
Någon som vet vad rekordet är för sålda säsongskort i Djurgården Hockey?
Har en jäkla bra känsla inför släppet. Känns som att många är otroligt taggade.
Har en jäkla bra känsla inför släppet. Känns som att många är otroligt taggade.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Säsongskort fixat! Blir långsida i år igen.
Vilka fler är klara för nästa säsong? Nu drar vi igång peppen på allvar.
Med all respekt och så vidare, men vad är det för jävla priser? Haft säsongskort förr, men nu med familj så är det där helt otänkbart. Bara klacken som hamnat på rimliga nivåer. Trodde degraderingen skulle tvinga ner priserna nämnvärt, men det där är ju för tusan en ökning om man tänker på ligaskillnaden dessutom.
Tror knappast på nån större skillnad i sålda än ifjol nu tyvärr.
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klar!!! Inkl. Slutspel.Jimmy Peterson skrev: ↑2022-05-04 11:22:44 Säsongskort fixat! Blir långsida i år igen.
Given förlängning, förväntade mig ingen direkt sänkning heller. Man är whipped så det står härliga till.
Sittplats-priserna på Hovet har varit skeva länge, som ni förstår är det kanske inte vårt största fokus från JK:s sida när vi sitter med DIF dock. Sen är ju tillgången på riktigt bra platser helt annorlunda på hockeyn vs. fotbollen men ja, de dyraste platserna är...dyra. Och då har alla ändå sänkts, de flesta kategorierna ganska mycket procentuellt sett.Manijock skrev: ↑2022-05-04 11:30:41 Med all respekt och så vidare, men vad är det för jävla priser? Haft säsongskort förr, men nu med familj så är det där helt otänkbart. Bara klacken som hamnat på rimliga nivåer. Trodde degraderingen skulle tvinga ner priserna nämnvärt, men det där är ju för tusan en ökning om man tänker på ligaskillnaden dessutom.
Vi är i alla fall nöjda med klackpriset och även ungdomspriset som är en nyhet för i år där. Vi hoppas att det ska ge en boost i försäljningen både där och totalt, för hockeyn behöver verkligen bygga en stabilare grund av både medlemmar och säsongare.
Hade själv tappat allt hopp om vi försökt pusha för detta och samtidigt typ haft Paul Carey och Stefan Warg som ”stjärnor” men nu känner jag att jag nästan vill köpa ett extra säsongskort trots att jag har tvåårskortet i klacken. Låt oss ge KG en fin pengapåse, helt enkelt.
Förstår att ni är nöjda med klackpriset. Riktigt bra faktiskt! Risken blir ju dock att sittplatsfolk(som en annan) söker sig dit då det är det enda de har råd med. Detta tror jag endast sänker stämningen! Det har vi sett förr. Fel folk i klacken är helt meningslösa. Min klacktid är absolut förbi, och jag personligen skulle aldrig köpa säsongskort där om jag inte är beredd att bidra till stämningen kravenligt. Men tror inte alla resonerar som jag i den frågan. Tyvärr!Viktory skrev: ↑2022-05-04 13:04:37Sittplats-priserna på Hovet har varit skeva länge, som ni förstår är det kanske inte vårt största fokus från JK:s sida när vi sitter med DIF dock. Sen är ju tillgången på riktigt bra platser helt annorlunda på hockeyn vs. fotbollen men ja, de dyraste platserna är...dyra. Och då har alla ändå sänkts, de flesta kategorierna ganska mycket procentuellt sett.Manijock skrev: ↑2022-05-04 11:30:41 Med all respekt och så vidare, men vad är det för jävla priser? Haft säsongskort förr, men nu med familj så är det där helt otänkbart. Bara klacken som hamnat på rimliga nivåer. Trodde degraderingen skulle tvinga ner priserna nämnvärt, men det där är ju för tusan en ökning om man tänker på ligaskillnaden dessutom.
Vi är i alla fall nöjda med klackpriset och även ungdomspriset som är en nyhet för i år där. Vi hoppas att det ska ge en boost i försäljningen både där och totalt, för hockeyn behöver verkligen bygga en stabilare grund av både medlemmar och säsongare.
Hade själv tappat allt hopp om vi försökt pusha för detta och samtidigt typ haft Paul Carey och Stefan Warg som ”stjärnor” men nu känner jag att jag nästan vill köpa ett extra säsongskort trots att jag har tvåårskortet i klacken. Låt oss ge KG en fin pengapåse, helt enkelt.
Hoppas jag har fel. Haussen inom hockeyn känns snudd på historisk. Riktigt roligt om vi kan få ordentlig snurr in i säsongen.