Vår kära speaker

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Simpan
Inlägg: 165
Blev medlem: 2022-04-17
Medlem: Ja, vanlig medlem

Vår kära speaker

Inlägg av Simpan »

Praetori skrev: 2023-12-31 15:45:41 Är det Lotta som är speaker i JVM matchen mellan Finland Sverige?! :shock:
Tyckte också att jag kände igen rösten!
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Inlägg: 17508
Blev medlem: 2009-12-21
Säsongskort: Ja
Ort: Upplands Väsby

Vår kära speaker

Inlägg av SirDIFalot »

Lee Harvey Oswald skrev: 2022-03-09 13:08:36
DIF_Soldier skrev: 2022-03-09 02:09:43 När förra speakern med pondus förkunnade "eyyDjurgården tar ledningen... Målskytt: Nummer 23, Fredrik.... "Linkan" Bremberg!" ger mig fortfarande rysningar av nostalgi vid blotta tanken.

Lotta tog tid att vänja sig vid, not gonna lie, men nu känns hon lika given som popcornlukten i Hovets väggar.
Håller med, tyckte förra speakern balanserade precis rätt i betoning och entusiasm (rätt, för min smak).
Lotta har tagit tid att vänja sig med, jag får fortfarande lite Lena-vibbar ibland, när det låter lite som "ute på landet", då hon tar i med utropen.

Men jag fattar, hon gör efter bästa förmåga och hon har haft DIF:s fulla förtroende
Jobbat lite med förra vår speaker, Magnus. Det tog ett tag innan jag kunde placera hans röst... Saknar honom. Som speaker alltså.
Expert.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7144
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Vår kära speaker

Inlägg av DIF_Soldier »

Kom att tänka på vår trogna lagkäkare Bengt Gustafsson när jag såg situationen med Falk. Han tycks ha gått i pension nu.

Har DIF yppat något slags tack till honom i officiella kanaler? Han har ju varit DIF i årtionden. Att inte ens lägga ut en artikel om honom efter så lång trogen tjänst i en av de viktigaste delarna i att vi som förening fungerar är isåfall OERHÖRT svagt.

Precis som med DIFTV:s förfall, som tydligt helt och hållet slutat intervjua nyförvärv. Gradin, Magwood, Axel, Andrén.... Inte EN "Hej välkommen" öht under starten av säsongen. Lägg ned DIFTV om man fullständigt skiter i de mest basala av uppgifter. (Och om de finns så syns de inte då man struntar i att lägga alla klipp som vanlig artikel)
Säg den glädje som varar
tomten
Inlägg: 1005
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Vår kära speaker

Inlägg av tomten »

Per-Allan skrev: 2022-03-03 22:15:25 Tyccker hon suger ordentligt, lika hurtig och glad oavsett om vi eller motståndarna gör mål.
Håller med!
tomten
Inlägg: 1005
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Vår kära speaker

Inlägg av tomten »

Har inte gillat Lotta sedan hon började och gör det inte nu heller. Förra speakern var bättre. Sitter och hoppas varje år på att hon ska ha slutat.

Många här på forumet tror att Djurgårdens fysträning är orsaken till att vi inte nått framgångar senaste åren. Jag tror att speaker Lotta är den största anledning att vi inte nått framgång. Byt ut henne så kommer vi gå upp och vinna guld igen. :wink:
Användarvisningsbild
Disciplinnämnden
Inlägg: 57
Blev medlem: 2021-12-28
Medlem: Ja, ständig medlem

Vår kära speaker

Inlägg av Disciplinnämnden »

tomten skrev: 2024-01-01 11:49:11 Har inte gillat Lotta sedan hon började och gör det inte nu heller. Förra speakern var bättre. Sitter och hoppas varje år på att hon ska ha slutat.

Många här på forumet tror att Djurgårdens fysträning är orsaken till att vi inte nått framgångar senaste åren. Jag tror att speaker Lotta är den största anledning att vi inte nått framgång. Byt ut henne så kommer vi gå upp och vinna guld igen. :wink:
Lägg ned hatet! Ingen tvekan att hon håller på Djurgården.
Tidningsintervju här med henne:

https://www.pressreader.com/sweden/shl- ... 7703516691
tomten
Inlägg: 1005
Blev medlem: 2009-01-15
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Vår kära speaker

Inlägg av tomten »

Disciplinnämnden skrev: 2024-01-02 02:47:52
tomten skrev: 2024-01-01 11:49:11 Har inte gillat Lotta sedan hon började och gör det inte nu heller. Förra speakern var bättre. Sitter och hoppas varje år på att hon ska ha slutat.

Många här på forumet tror att Djurgårdens fysträning är orsaken till att vi inte nått framgångar senaste åren. Jag tror att speaker Lotta är den största anledning att vi inte nått framgång. Byt ut henne så kommer vi gå upp och vinna guld igen. :wink:
Lägg ned hatet! Ingen tvekan att hon håller på Djurgården.
Tidningsintervju här med henne:

https://www.pressreader.com/sweden/shl- ... 7703516691
Har inte hatat någon och tvivlar inte på att hon håller på Djurgården.

Men tycker inte att hon är en bra speaker och tycker förra var bättre och skulle gärna se en annan speaker.

Att Djurgårdens framgångar skulle vara kopplat till speakern var ett skämt som jag försökte göra tydligt med :wink: Men det kanske inte framgick?
Manijock
Inlägg: 7791
Blev medlem: 2012-04-30
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Sörmland

Vår kära speaker

Inlägg av Manijock »

Simpan skrev: 2023-12-31 21:21:39
Praetori skrev: 2023-12-31 15:45:41 Är det Lotta som är speaker i JVM matchen mellan Finland Sverige?! :shock:
Tyckte också att jag kände igen rösten!
Det är hon defintivt. Även idag mot Schweiz! Förklarar frånvaron i Globen senast.
Albas näsa
Inlägg: 2
Blev medlem: 2010-04-23
Säsongskort: Ja

Vår kära speaker

Inlägg av Albas näsa »

Årets trolltråd
Skriv svar